Floor Bouw-Smeels

Een curcus met veel goede informatie over alles wat betrekking heeft tot de bevalling....

Wat een fijne cursus! Wij voelden ons gelijk op ons gemak tijdens de cursus en we zijn met veel meer vertrouwen de bevalling in gegaan. Tijdens de bevalling kwamen veel dingen terug en hebben we... Wat een fijne cursus! Wij voelden ons gelijk op ons gemak tijdens de cursus en we zijn met veel meer vertrouwen de bevalling in gegaan. Tijdens de bevalling kwamen veel dingen terug en hebben we ons bevalschema kunnen gebruiken. We kijken met een heel goed gevoel terug op de bevalling mede dankzij de goede voorbereiding! Kim, super bedankt!

serena

Super fijne cursus waarbij je je meteen op je gemak voelt en de tijd wordt genomen! Aanrader! Wij waren er erg blij mee de privé cursus te hebben gedaan. Heel fijn om thuis te kunnen zijn en dan... Super fijne cursus waarbij je je meteen op je gemak voelt en de tijd wordt genomen! Aanrader! Wij waren er erg blij mee de privé cursus te hebben gedaan. Heel fijn om thuis te kunnen zijn en dan uitleg te krijgen over alles wat met zwangerschap bevalling kraamtijd borstvoeding etc te maken heeft.

Prettige cursus gehad: praktisch, duidelijk met ruimte voor persoonlijke verhalen. Met bovendien een bijzonder fijne cursusleidster Kim Antons!

Gemma

Tijdens de cursus zelf vond ik het puffen een beetje vreemd, maar wat fijn was het dat ik wist hoe ik persweeën moest weg puffen (vooral toen het hoofdje 'stond').

Wij zijn heel goed voorbereid en geinformeerd. De spanning voor de bevalling is sterk afgenomen na de cursus.

Romy

Vonden het een hele fijne cursus veel informatie gekregen!!

Claudia van Rijsdam

Goede voorbereiding op de bevalling en goede tips die we hebben toegepast.

Lotte van den Hoff

Het was ontzettend leuk!

Ik vond de cursus erg leerzaam en heb het bevalschema nog diverse malen doorgenomen, zodat ik wist wat ik in elk stadium moest doen. Helaas heb ik er tijdens mijn bevalling weinig aan gehad. Omdat... Ik vond de cursus erg leerzaam en heb het bevalschema nog diverse malen doorgenomen, zodat ik wist wat ik in elk stadium moest doen. Helaas heb ik er tijdens mijn bevalling weinig aan gehad. Omdat mijn bloeddruk te hoog was, kreeg ik wee opwekkers. Daarna ging alles zo snel, dat ik dacht nog de begin weeen te hebben terwijl ik toen pers weeen kreeg. Daardoor heb ik zelfs niet eens de ademhaling techniek kunnen doen. Ik had in mijn hoofd dat ik daar niet te vroeg mee mocht beginnen en toen in eens was het al tijd om te gaan persen.