Samantha

Inmiddels 2 weken geleden bevallen van onze zoon Frank. Dankzij de cursus wisten wij wat we konden verwachten en vooral de stappen die je tijdens de bevalling mee maakt vond ik erg prettig om van te... Inmiddels 2 weken geleden bevallen van onze zoon Frank. Dankzij de cursus wisten wij wat we konden verwachten en vooral de stappen die je tijdens de bevalling mee maakt vond ik erg prettig om van te voren te weten. Dat gaf mij meer zekerheid. Hoe de zwangerschap gaat en wat je kan verwachten kan je wel overal in boekjes terug vinden, maar toch fijn om ook dit nog even te horen. Wat ik tevens goed vind is dat in deze cursus aandacht wordt besteed aan het geven van borstvoeding, dit kwam ik niet in alle cursussen tegen. En de flexibiliteit is top. We konden zelf kiezen op welke data we de cursus wilden krijgen. Ook mijn partner (die in eerste instantie niet heel enthousiast was over zwangerschapscursussen door alle verhalen die je hoort over zweverige types en je oefent alleen met puffen) vond het een fijne ervaring en was blij met de info en tips die we kregen. En zweverig was het zeker niet! Voor mij was het een eerste zwangerschap en bevalling en het stukje kennis wat je krijgt geeft zekerheid en vertrouwen.

Nicole van Zijl

Wij hebben tijdens de cursus veel informatie gekregen waarvan wij nog niet op de hoogte waren. Kim heeft het goed en duidelijk verteld / uitgelegd. Ook een erg leuke groep wat we hadden, dat scheelt... Wij hebben tijdens de cursus veel informatie gekregen waarvan wij nog niet op de hoogte waren. Kim heeft het goed en duidelijk verteld / uitgelegd. Ook een erg leuke groep wat we hadden, dat scheelt ook een boel. :-)

Mijn partner en ik hebben gekozen voor een privécursus. Wij zijn heel blij dat we de cursus gedaan hebben. We voelen ons goed voorbereid op de bevalling én de tijd erna.

De...

De cursusleidster is vriendelijk, open, behulpzaam en erg gezellig.

Wij keken elke uit naar de volgende avond.

Wij zijn achteraf heel blij dat we de cursus hebben gevolgd, want het was nogal een zware bevalling. Door de cursus wisten wij precies wat ze gingen doen in het ziekenhuis en waarom dat was.

Nancy van der Zwaag

Wij hebben de privé cursus gevolgd. 3 ochtenden kwam Kim bij ons langs. Veel info en een paar handige tips en oefeningen gekregen! Aan iedereen aan te raden die zwanger is, omdat je toch niet geheel... Wij hebben de privé cursus gevolgd. 3 ochtenden kwam Kim bij ons langs. Veel info en een paar handige tips en oefeningen gekregen! Aan iedereen aan te raden die zwanger is, omdat je toch niet geheel onvoorbereid de bevalling in gaat.

Claudia

Ik ben samen met mijn partner aanwezig geweest bij de cursus in Amsterdam. Ik vond het een leuke en leerzame cursus en in tegenstelling tot andere informatie avonden bij bijvoorbeeld ziekenhuis of... Ik ben samen met mijn partner aanwezig geweest bij de cursus in Amsterdam. Ik vond het een leuke en leerzame cursus en in tegenstelling tot andere informatie avonden bij bijvoorbeeld ziekenhuis of verloskundige worden hier geen ranzige of shockerende beelden getoond. Kim verteld op een fijne en duidelijke manier wat we kunnen verwachten, en heb echt het gevoel dat we zo goed als mogelijk voorbereid zijn!

Michelle Visser

Het was een superleuke dag, heel interessant en het blijft tot het einde leuk om naar Kim te luisteren omdat ze het heel leuk en met veel plezier verteld!

Informatieve cursus met een logische en duidelijke opbouw. Erg fijn dat dit in 1 dag gegeven kon worden i.p.v. meerdere avonden. Leuke spontane cursusleidster!!

Dennis en Bente

Fijne meid, nuttige info.

Gaby & Roland

Zeer informatief op een leuke manier en erg fijn dat het in 1 middag kon ipv meerdere avonden! Wij hebben in iedergeval het idee dat we klaar zijn voor de bevalling!
Bedankt Kim!