Jorien

Wij hebben heel veel aan de curus gehad!! In November is onze dochter geboren. De verloskundige en verpleegkundige hadden de bevalling als bijzonder ervaren omdat wij zo'n goed team waren met z'n... Wij hebben heel veel aan de curus gehad!! In November is onze dochter geboren. De verloskundige en verpleegkundige hadden de bevalling als bijzonder ervaren omdat wij zo'n goed team waren met z'n 2en en dat hebben we zeker aan jou te danken. Bedankt voor de handige tips!!

Nicole

Begin november hebben mijn vriend en ik een 1-daagse cursus gevolgd bij Cursus Bevallen. Hier hebben we veel van opgestoken en vele handige tips ontvangen. Op 19 november is onze zoon, Liam,... Begin november hebben mijn vriend en ik een 1-daagse cursus gevolgd bij Cursus Bevallen. Hier hebben we veel van opgestoken en vele handige tips ontvangen. Op 19 november is onze zoon, Liam, geboren. Voor en tijdens de bevalling hebben we veel gehad aan alle informatie en tips van de cursus. En de 1-daagse cursus is ook echt aan te raden als je, net als ons, geen behoefte aan of tijd hebt voor een cursus in meerdere avonden.

Mariska Rozendaal

Hoi Kim,
Wij willen je heel erg bedanken voor de ontzettende interessante cursus! We hebben er veel van geleerd! Daarnaast was het ook nog eens super gezellig!
We zullen de maandag...
Hoi Kim,
We zullen de maandag avonden nog gaan missen!
Lieve groet Wim en Mariska

Mili

Hi Kim,

Hi Kim,

Wij hebben tijdens de cursus heel veel geleerd van de verschillende fases van het bevallen en hoe je hiermee om kunt gaan samen. Heel waardevol is dat je veel aandacht besteedt aan zowel de rol van de vrouw als man waardoor het echt samen voorbereiden is. Door alle scenario's lang te lopen hebben wij het gevoel dat wij goed voorbereid zijn op het mooie moment.

Joyce van Gils

Heel veel nuttige informatie! Heb al mijn vragen kunnen stellen en ga een stuk meer voorbereid mijn bevalling in. Leuke cursiste!Zou het iedereen aanbevelen. Joyce en Elton.

Mijn man en ik hebben veel aan de cursus Bevallen gehad. Helaas waren we alleen tot ver in de persweeen, maar de cursus gaf ons houvast. Wat ik erg prettig vond om te weten was de duur van een wee.... Mijn man en ik hebben veel aan de cursus Bevallen gehad. Helaas waren we alleen tot ver in de persweeen, maar de cursus gaf ons houvast. Wat ik erg prettig vond om te weten was de duur van een wee. Kim vertelde tijdens de cursus dat iedere wee ongeveer 60 seconde aanhield en langzaam aan sterker word, een hoogtepunt heeft bij ongeveer 30 seconde en daarna weer langzaam afzwakt. Ik had mezelf voor de bevalling dan ook voorgenomen om gewoon tot zestig te tellen met de weet dat de wee afzwakt rond dertig. Ook de rol van de partner is tijdens de cursus uitgebreid aan bod geweest. Toen het tellen door mijzelf vanwege de sterkte van de weeën niet meer lukte, heeft mijn man dit overgenomen.

roos

Goeden avond Kim antons,

Onze dochter is gister geboren.
Goeden avond Kim antons,

Onze dochter is gister geboren.
Het is allemaal super snel gegaan in twee uurtjes was ze er al! We maken het alle drie heel goed. En de cursus heeft goed geholpen! Nogmaals bedankt!

Gr, Roos

Mathijs

We hebben de cursus als enorm nuttig ervaren.
We kregen veel nuttige tips en stof tot nadenken waar we zelf niet zo snel op zouden zijn gekomen.
Aanrader!

Nikky

Wij hebben 6 hele leuke avonden gehad waarbij we veel informatie kregen! Wij vonden het erg leerzaam en erg leuk.

Clementine

Het was een heel nuttige dag. Een goede voorbereiding voor de bevalling. Tijdens de bevalling dan ook echt toegepast wat we gehoord hadden. Ook heel fijn is dat mijn man net zoveel informatie... Het was een heel nuttige dag. Een goede voorbereiding voor de bevalling. Tijdens de bevalling dan ook echt toegepast wat we gehoord hadden. Ook heel fijn is dat mijn man net zoveel informatie meegekregen heeft als ik, zodat we het echt samen deden. Doordat het 1 dag was kwam er wel veel informatie op me af. Er waren echter genoeg pauzes en eet/drink momenten om alle informatie in je op te kunnen nemen. De keuze voor een 1-daagse cursus hebben we zelf gemaakt. Als je dat niet wil kun je natuurlijk een andere vorm van cursus kiezen.