Annemiek Boddaert

Leuke leerzame middag met een hoop nuttige informatie, tips en scenario's om optimaal voorbereid naar de bevalling toe te leven! Wij vonden het heel geslaagd!

Marieke

Kim heeft ons op een hele fijne en praktische manier voorbereid op wat er gaat komen. We hebben nu veel meer inzicht en kunnen daardoor bewustere keuzes maken en ons beter neerleggen bij zaken waar... Kim heeft ons op een hele fijne en praktische manier voorbereid op wat er gaat komen. We hebben nu veel meer inzicht en kunnen daardoor bewustere keuzes maken en ons beter neerleggen bij zaken waar je alsnog geen invloed op hebt...

Veel informatie in één middag, maar zeker de belangrijkste dingen!
Wij gaan nu rustig de bevalling in, ook al is het spannend voor een eerste keer.

Martine Visser

De cursus schetst een helder en realistisch beeld van de mogelijke opties en situaties die zich een bij een bevalling kunnen voordoen. Wij hebben hier veel van opgestoken en hopen deze kennis te... De cursus schetst een helder en realistisch beeld van de mogelijke opties en situaties die zich een bij een bevalling kunnen voordoen. Wij hebben hier veel van opgestoken en hopen deze kennis te kunnen gebruiken tijdens de bevalling van onze kleine meid. Kim is een vlotte, vriendelijke meid met veel kennis!

Aoife de Jongh

Wij hebben zeer veel aan de cursus gehad , veel tips die je nergens anders hoort of leest maar die je wel in de cursus worden verteld. Geruststellend is het als je weet wat je als partner kan doen... Wij hebben zeer veel aan de cursus gehad , veel tips die je nergens anders hoort of leest maar die je wel in de cursus worden verteld. Geruststellend is het als je weet wat je als partner kan doen mocht er iets fout gaan bij de bevalling. Een nuchtere kijk op een bijzondere gebeurtenis! Daarbij is de cursus erg gezellig en is Kim een fijne gastvrouw! Ik zou het iedereen die gaat bevallen zeker aanbevelen.

Sarah

Erg fijn dat Kim bij ons aan huis de cursus kon geven ivm verplichte bedrust waardoor ik vanaf week 28 rust moest houden. Goed verhaal over alle verschillende fases van de bevalling en wat je... Erg fijn dat Kim bij ons aan huis de cursus kon geven ivm verplichte bedrust waardoor ik vanaf week 28 rust moest houden. Goed verhaal over alle verschillende fases van de bevalling en wat je daarover moet weten!

M & R

Een informatieve en leuke cursus. Wij verwachten ons eerste kindje en weten niet wat ons te wachten staat. Ookal hoor je verhalen van vrienden en familie is het toch nooit duidelijk genoeg. Door de... Een informatieve en leuke cursus. Wij verwachten ons eerste kindje en weten niet wat ons te wachten staat. Ookal hoor je verhalen van vrienden en familie is het toch nooit duidelijk genoeg. Door de informatieve 1 daagse cursus weten we wat ons te wachten kan staan. Ook hebben we een schema besproken en meegekregen die erg handig is/kan zijn ook voor de partner.

Leroy en Ilona

Wij hebben heel veel geleerd en voelen ons nu goed voorbereid op wat komen gaat. Kim geeft op een hele fijne manier les. Zeker een aanrader!

Wij hebben de 1 daagse cursus gevolgd en vonden deze erg leuk en interessant. Gelukkig hoefde we niet allemaal oefeningen te doen op matjes of gekke houdingen aan te namen. Het was erg fijn om de... Wij hebben de 1 daagse cursus gevolgd en vonden deze erg leuk en interessant. Gelukkig hoefde we niet allemaal oefeningen te doen op matjes of gekke houdingen aan te namen. Het was erg fijn om de gehele theorie van de baarmoeder en de fases door te nemen. Ook voor een man is dit erg leerzaam! De middag ging snel voorbij doordat er genoeg pauzes tussendoor waren en de vragen tussendoor gesteld konden worden, hierdoor bleef het ook interactief. Kim heel erg bedankt! Je hebt ons zeker niet bang gemaakt voor de bevalling, maar juist heel goed en duidelijk geïnformeerd wat voor mogelijkheden er allemaal zijn en hoe je hier mee om kunt gaan. Nogmaals bedankt en we bevelen je zeker aan!!

Iris

Mijn vriend en ik hebben op 1 oktober de eendaagse cursus in Amersfoort gevolgd. Een erg gezellige en leerzame dag! Kim had er echt een feestje van gemaakt met veel lekkers en een ontspannen sfeer.... Mijn vriend en ik hebben op 1 oktober de eendaagse cursus in Amersfoort gevolgd. Een erg gezellige en leerzame dag! Kim had er echt een feestje van gemaakt met veel lekkers en een ontspannen sfeer. Ze heeft ontzettend veel verteld op een heel leuke manier en we voelden ons vrij om vragen te stellen. We hebben ook heel handige tips gekregen, waar we zeker iets aan hebben gehad toen op 4 november onze dochter Lise werd geboren! Zeker een aanrader voor wie wil weten wat hen te wachten staat!