Charlotte Modderkolk

Een helder uitgelegde 1-daagse bevalcursus, een prettige locatie in Amsterdam en een uitstekende cursusleidster.

Carmen

Een complete cursus over bevallen en alles eromheen. Heel informatief en Kim weet ook hoe ze een goede sfeer in de groep kan brengen waardoor de bijeenkomsten ook nog eens gezellig en leuk zijn!

Esther van den Hoek

Ter voorbereiding om ons aankomend wondertje op de wereld te gaan zetten is de cursus voor ons zeer leerzaam en informatief geweest.
Het is een goede manier om je (tot zover mogelijk) voor te...
Het is een goede manier om je (tot zover mogelijk) voor te bereiden wat er te wachten staat.
Voor ons was het een hele prettige cursus om ons zekerder te voelen voor het onbekende. Ook voor koppels die al een bevalling mee hebben gemaakt is dit ook een hele goede manier om je voor te bereiden.

Ook heel fijn om ervaringen en belevingen met andere koppels te delen en visa versa. Daarnaast waren wij ook heel tevreden met de cursusleidster, Kim. Kundig, goede cursus gegeven in een ontspannen leuke sfeer.

Tom

Mijn vrouw en ik hebben de cursus aan het einde van de zwangerschap gevolgd. Het was fijn om veel over de zwangerschap, de bevalling en het leven na de bevalling te horen. Twee dagen na onze cursus,... Mijn vrouw en ik hebben de cursus aan het einde van de zwangerschap gevolgd. Het was fijn om veel over de zwangerschap, de bevalling en het leven na de bevalling te horen. Twee dagen na onze cursus, zijn wij bevallen van een fantastische zoon! :)

Bert en Ivon Mourik

Beste Kim,

Beste Kim,

Afgelopen 18 feb hebben wij in Almere jouw korte infomiddag Bevallen bijgewoond en ondanks dat wij pas op 11 maart a.s. waren uitgerekend, diende onze Casper zich slechts een weekje later al aan...! Helaas kwam het bij ons neer op je afsluitende alinea over wat er gebeurd als het misschien niet allemaal gaat zoals je hoopte. Het werd een spoedrit met de ambulance en een vacuumverlossing, maar gelukkig allemaal met goede afloop.
Zonder jouw informatie geloven wij dat we niet zo kalm hadden kunnen blijven die dag.
Nu was het een zeer heftige ervaring, maar voor wat het was had het niet ‘beter’ kunnen verlopen.
Wij waren kalm en wisten zo ongeveer wat ons te wachten stond en dat heeft enorm geholpen om alles tot een goed einde te brengen.
Onze Casper had een wat moeilijke start en is piepklein, maar verder nu kerngezond en wij nu trotse ouders!
Dank je wel en voor iedereen die alles wil weten over deze bijzondere periode in je leven; ga naar Kim en zij zorgt ervoor dat je voor een hoop minder verassingen komt te staan.
Top!

Jasper en Natalie

Zeker aan te bevelen. Begripvolle vrouw met het hart op de juiste plek. Geeft je de juiste leiding en antwoord op al je vragen wat betreft de komende bevalling. We hebben super fijne avonden gehad... Zeker aan te bevelen. Begripvolle vrouw met het hart op de juiste plek. Geeft je de juiste leiding en antwoord op al je vragen wat betreft de komende bevalling. We hebben super fijne avonden gehad en raden het zeker aan deze cursus te volgen.
Veel geluk in je komende jaren en doe waar je goed in bent veel liefs Jasper en Natalie

Ilse Ruijters

Wat een schat is Kim! Ze heeft ons in drie avonden verteld wat we kunnen verwachten van de bevalling en we gaan er nu vol vertrouwen in. Kim is deskundig, hartelijk en duidelijk. Echt een aanrader,... Wat een schat is Kim! Ze heeft ons in drie avonden verteld wat we kunnen verwachten van de bevalling en we gaan er nu vol vertrouwen in. Kim is deskundig, hartelijk en duidelijk. Echt een aanrader, deze cursus.

Hoi Kim,
Hoi Kim,
Wij hebben echt veel van jou geleerd de afgelopen avonden met de cursus. Je hebt ons dingen verteld waar we nog nooit aan gedacht hadden. Je doet navraag als er een vraag komt, waar je niet zeker het antwoord op weet en koppelt dit ook meteen terug. Goede en fijne tips voor ons. De man wordt er goed bij betrokken. Niet een "puf cursus", maar een cursus met inhoud. Het maakt voor ons dat we zekerder staan voor de bevalling.

Erik en Marieke

Sabrina en Nigel Dekkers

Wij hebben de 6 daagse cursus gevolgd. Leuke en ontspannen manier van cursus geven. Veel informatie gekregen, waar wij ook zeker wat aan hebben. Altijd ruimte om vragen te stellen. Tussendoor korte... Wij hebben de 6 daagse cursus gevolgd. Leuke en ontspannen manier van cursus geven. Veel informatie gekregen, waar wij ook zeker wat aan hebben. Altijd ruimte om vragen te stellen. Tussendoor korte pauze. Gezellige groep. Kortom een aanrader.

Bedankt voor de fijne en gezellige cursus middag! Het was fijn om alle informatie zo goed en duidelijk uitgelegd te krijgen in één middag. Voornamelijk het gedeelte over complicaties etc hebben wij... Bedankt voor de fijne en gezellige cursus middag! Het was fijn om alle informatie zo goed en duidelijk uitgelegd te krijgen in één middag. Voornamelijk het gedeelte over complicaties etc hebben wij als zeer waardevol beschouwd - duidelijke no nonsense informatie. Wij zijn klaar voor de komst van onze kleine!