Fijne cursus met goede uitleg en veel praktische tips. Kim vertelt alle info heel duidelijk en heeft ook veel praktische tips voor de kraamperiode. Ook fijn dat er verschillende mogelijkheden zijn... Fijne cursus met goede uitleg en veel praktische tips. Kim vertelt alle info heel duidelijk en heeft ook veel praktische tips voor de kraamperiode. Ook fijn dat er verschillende mogelijkheden zijn om de cursus te volgen, 1 daagse, meerdaagse of prive. Zeker een aanrader!

Jacqueline

We hebben genoten van de gezellige avonden met “lotgenoten” en ondertussen van alles geleerd over bevallen en alles wat er nog bij hoort. Kim heeft oprechte interesse in iedereen en hun verhaal... We hebben genoten van de gezellige avonden met “lotgenoten” en ondertussen van alles geleerd over bevallen en alles wat er nog bij hoort. Kim heeft oprechte interesse in iedereen en hun verhaal erbij. Ze stelt je snel op je gemak en het is nooit saai!

Jacqueline

Super leuke cursusleidster die je snel thuis laat voelen. De cursus is zeer informatief en wij hadden een buitengewoon gezellige groep!

Madelon

Ik heb veel aan de cursus bevallen gehad omdat Kim zo duidelijk verteld wat ons te wachten stond.En zelfs mijn man vond het erg leuk, dat zegt genoeg.Ik zeg Kim super bedankt voor alles

Dennis ringersma

Goede voorbereiding op de bevalling. Sowieso een fijn moment om er mee bezig te zijn. We deden een privé avond cursus. Kim nam de tijd, stelt gerust, met af en toe een grap. Heel fijn!

Wat een fijne middag hebben wij gehad! Mijn man gaf zelfs aan dat hij heeft genoten van deze middag. Samen gaan we nu goed voorbereid de bevalling in, precies waar we naar op zoek waren.

Wij vonden de cursus heel down to earth, duidelijk, precies de info die je nodig hebt om de bevalling in te gaan.

Vanuit de verloskundige bijeenkomst hadden wij al veel informatie maar herhaling is voor dit onderwerp altijd ok.

Lindsey

Leuke praktische cursus!