Heike

Wij wouden beide 'iets ' doen om ons voor te bereiden op de bevalling. Dus internet afgezocht en toen kwamen we bij Kim terecht. De 1daagse sprak ons heel erg aan, geen 'gedoe' met clubjes en 10... Wij wouden beide 'iets ' doen om ons voor te bereiden op de bevalling. Dus internet afgezocht en toen kwamen we bij Kim terecht. De 1daagse sprak ons heel erg aan, geen 'gedoe' met clubjes en 10 weken cursus. Ik heb de cursus als zeer ontspannend en super leerzaam ervaren. Ook was het erg gezellig en was er een ontspannen sfeer, en de lunch was super !

Wij kunnen beide (nu na de bevalling) zeggen dat we er erg veel aan hebben gehad. Kim bespreekt ook dingen waar je misschien helemaal niet aan had gedacht.

Kim bedankt voor deze leerzame dag !

Vooral voor mijn vriend was de cursus leerzaam.

Linda

Privé cursus gehad waar wij veel aan hebben gehad!
Privé cursus gehad waar wij veel aan hebben gehad!
Wij waren een beetje laat met de cursus maar gelukkig had Kim tijd voor ons vrij kunnen maken, ondertussen alweer bijna 3 jaar geleden en zwanger van de volgende maar ik heb nog steeds de cursus in mijn hoofd!

Tim en Carolien

We kijken terug op een waardevolle cursus met gezelligheid en de nodige humor. Vooral de persoonlijke benadering sprak ons erg aan. Daarnaast hebben we ondanks dat we al veel wisten ook veel geleerd!

natasja verbeek

Helaas hebben we de cursus niet af kunnen ronden. We vinden het wel leerzaam wat we hebben meegekregen en we hebben het erg gezellig gehad. Wat we hebben gehad aan informatie was erg duidelijk.... Helaas hebben we de cursus niet af kunnen ronden. We vinden het wel leerzaam wat we hebben meegekregen en we hebben het erg gezellig gehad. Wat we hebben gehad aan informatie was erg duidelijk. Ik heb er uiteindelijk niet veel aan gehad omdat ik juist het gedeelte wat ik nodig had (de keizersnede gedeelte ) niet heb meegekregen maar ik ervan uit dat dat net zo goed was bevallen.

Nuttig. Geen soft en/of zweverig verhaal maar een duidelijke uitleg en handige tips over bevallen.

sabine pigmans

Wij hebben de eendaagse cursus samen gevolgd omdat ik in deze moderne tijd vind dat je bevallen (gedeeltelijk natuurlijk) samen doet. Wij hebben in 1 dag een goed beeld van de bevalling gekregen en... Wij hebben de eendaagse cursus samen gevolgd omdat ik in deze moderne tijd vind dat je bevallen (gedeeltelijk natuurlijk) samen doet. Wij hebben in 1 dag een goed beeld van de bevalling gekregen en mijn partner voelde zich erbij betrokken wat wij als erg prettig hebben ervaren.

Top locatie, al mijn vragen zijn beantwoord. Cursusleidster is top.

Agnes van Donkelaar

In 6 bijeenkomsten zijn mijn man en ik tot in de puntjes voorbereid over wat er allemaal komt kijken bij een bevalling!!

Wat we fijn vonden was dat we alle informatie nog eens op een rijtje kregen ipv alle flarden los van elkaar. We hadden wel het gevoel dat de informatie die we kregen ook in minder tijd had gepast.... Wat we fijn vonden was dat we alle informatie nog eens op een rijtje kregen ipv alle flarden los van elkaar. We hadden wel het gevoel dat de informatie die we kregen ook in minder tijd had gepast. Einde vd dag was het lastig de concentratie erbij te houden. De trainer was leuk, ze deed het op een leuke manier. We hadden graag iets meer over bevallen in het ziekenhuis gehoord ipv de voordelen van thuisbevallingen. We hebben een leuke dag gehad. Lekkere taart! Heel veel succes in de toekomst.

Reactie Cursus Bevallen:

Bedankt voor je feedback! Het is vrijwel onmogelijk om de 1 daagse nog korter te maken, juist omdat het zoveel informatie is probeer ik een paar keer een pauze in te bouwen. De voordelen van de... Bedankt voor je feedback! Het is vrijwel onmogelijk om de 1 daagse nog korter te maken, juist omdat het zoveel informatie is probeer ik een paar keer een pauze in te bouwen. De voordelen van de ziekenhuis bevalling heb ik opgenomen in de cursus! Jullie ook succes met de bevalling en daarna met het grote avontuur van papa en mama worden.