De 1 daagse cursus van Kim is ontzettend informatief en bovendien ook gezellig. Niet alleen voor de vrouw, maar ook voor de man! Wij gaan met een goed gevoel de bevalling in.

Amersfoort

Alex & Denise

Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder... Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder complicaties! Wat we beiden fijn vonden aan deze cursus is dat je hier samen terecht kan en dat alles in 1 middag besproken wordt. We raden dit iedereen aan! Dank je wel Kim!

Amersfoort

Mara

Super fijne cursus en duidelijke uitleg over de bevalling, praktische zaken en Kim verteld erg duidelijk en fijn! Handige tips en trucs.

Almere

Zoals beloofd wordt er in de cursus een hoop punten besproken die belangrijk zijn om je voor te bereiden op je aankomende bevalling. Er is daarnaast ook ruimte voor alle vragen die je al hebt of die... Zoals beloofd wordt er in de cursus een hoop punten besproken die belangrijk zijn om je voor te bereiden op je aankomende bevalling. Er is daarnaast ook ruimte voor alle vragen die je al hebt of die ter plaatste in je opkomt en het wordt ook aangemoedigd deze te stellen. De dames van de cursus zijn ook enorm vriendelijk en hebben enorm veel passie voor hun vak.

Helaas was het echter voor ons niet echt wat we er van verwacht hadden en bleek de cursus achteraf niet helemaal voor ons te zijn. Deze punten zijn gelukkig achteraf met elkaar besproken en werden heel positief als leerpunten in ontvangst genomen.

Heel erg informatief en compleet, behandelt alles aspecten van de bevalling. Illustraties van de verschillende fases van de geboorte hadden veel toegevoegde waarde. Trainer was prettig om naar te... Heel erg informatief en compleet, behandelt alles aspecten van de bevalling. Illustraties van de verschillende fases van de geboorte hadden veel toegevoegde waarde. Trainer was prettig om naar te luisteren en kon vragen goed beantwoorden. De handout was ook erg prettig.
Aan het einde echter wel een negatief gevoel omdat het laatste onderdeel complicaties was. Het positieve gevoel van de mail en de bijlages erna was een betere afsluiter van de cursus geweest.
De vorm van de cursus vond ik eentonig, we hebben 4 uur lang geluisterd. Ik had het op prijs gesteld als het interactiever was, ik was erna erg moe.

Elena

We hebben een gezellige middag gehad, vol met informatie over bevalling naar huis gegaan. De ideale locatie, thee/koffie en wat lekkers bij.

Jorien

Een fantatische middag, vol informatie en relevante verhalen. De tijd vloog voorbij, echt een aanrader! Wij voelen ons nu 100% voorbereid op een mooie bevalling. (Kleine tip: deel pen en papier uit... Een fantatische middag, vol informatie en relevante verhalen. De tijd vloog voorbij, echt een aanrader! Wij voelen ons nu 100% voorbereid op een mooie bevalling. (Kleine tip: deel pen en papier uit om mee te schrijven.) Bedankt Kim! Liefs, Nenad en Jorien

Kelly

Zeer heldere cursus. In 1 dag leer je alle belangrijke zaken die je moet weten over de bevalling. Kim legt het duidelijk uit, met wat humor hier en daar wat erg fijn is. Af en toe een oefening om... Zeer heldere cursus. In 1 dag leer je alle belangrijke zaken die je moet weten over de bevalling. Kim legt het duidelijk uit, met wat humor hier en daar wat erg fijn is. Af en toe een oefening om met je partner te doen om het actief te houden. Wij zijn er klaar voor!

Evelien van der Voort

Op een heldere manier is er uitleg gegeven over hoe de bevalling verloopt en ook over wat er mogelijk is aan wensen bij een bevalling. Zo heeft mijn man door een tip van haar zelf ons kind mogen... Op een heldere manier is er uitleg gegeven over hoe de bevalling verloopt en ook over wat er mogelijk is aan wensen bij een bevalling. Zo heeft mijn man door een tip van haar zelf ons kind mogen aanpakken en aangeven tijdens de geboorte. Een ontzettend kostbaar moment.

Dagmar

Leuke cursus, fijn om wat extra tips te krijgen!