Linda Visser

Duidelijk uitleg gehad over de verschillende fases tijdens de bevalling, voor en nadelen van pijn bestrijding, ademhalings technieken, thuis/ziekenhuis bevallen etc.
Dit alles ging heel relaxt...
Dit alles ging heel relaxt en er was voldoende ruimte voor vragen.
Wij hebben dit alles als heel prettig ervaren.

Thuis online

Shannon

Ik ben zo blij dat ik de cursus heb gehad tijdens mijn bevalling hebben wij alles kunnen toepassen wat we hadden geleerd. Ik was heel gespannen omdat ik zo bang was voor de pijn en door de cursus... Ik ben zo blij dat ik de cursus heb gehad tijdens mijn bevalling hebben wij alles kunnen toepassen wat we hadden geleerd. Ik was heel gespannen omdat ik zo bang was voor de pijn en door de cursus kon ik er wat relaxter ingaan. Ik zou het iedereen aanraden!

Bianca

Wij hebben de cursus van een dag gevolgd en ik raad iedereen deze aan. Kim geeft goede en duidelijke informatie. Wij hebben er onwijs veel aan gehad en waren goed voorbereid op de bevalling. Mede... Wij hebben de cursus van een dag gevolgd en ik raad iedereen deze aan. Kim geeft goede en duidelijke informatie. Wij hebben er onwijs veel aan gehad en waren goed voorbereid op de bevalling. Mede dankzij deze cursus heb ik, ondanks dat ik aan het einde medisch werd, een mooie bevalling gehad waar wij met een goed gevoel op terug kijken.

Almere

We gaan met een geruster hart de zwangerschap in. Bedankt!

Almere/zoom

Kirsten

Wij hebben heel veel aan deze cursus gehad! Ook enorm fijn dat de cursus online aangeboden werd in deze rare tijd. Heel erg bedankt :)

Thuis

Michelle Geugjes

Ik voel mij vooral mentaal klaar doordat alle scenarios besproken zijn. De ademhalingstechnieken ga ik vooral zelf nog oefenenen maar erg fijn dat we de voorbeelden hebben besproken. Fijn dat kim... Ik voel mij vooral mentaal klaar doordat alle scenarios besproken zijn. De ademhalingstechnieken ga ik vooral zelf nog oefenenen maar erg fijn dat we de voorbeelden hebben besproken. Fijn dat kim haar persoonlijke verhaal heeft gedeeld. Ik voel me op alle scenarios voorbereid.

Geboorte atelier in Almere

Maria

Mijn vriend was eerst erg sceptische over de cursus maar na de 1e avond verheugde hij zich er iedere week op omdat het naast een ontspannen sfeer ook educatief is en niet zo medisch. Voor mij als... Mijn vriend was eerst erg sceptische over de cursus maar na de 1e avond verheugde hij zich er iedere week op omdat het naast een ontspannen sfeer ook educatief is en niet zo medisch. Voor mij als aanstaande mama heb ik nog meer zelfvertrouwen gekregen om straks te gaan bevallen... thnx Kim!!

Nicole

Mijn man en ik hebben de privé cursus ( 3 avonden aan huis) gevolgd. Dit is ons zeer goed bevallen. 1 op 1 begeleiding en in alle rust thuis in je eigen vertrouwde omgeving alles leren over de... Mijn man en ik hebben de privé cursus ( 3 avonden aan huis) gevolgd. Dit is ons zeer goed bevallen. 1 op 1 begeleiding en in alle rust thuis in je eigen vertrouwde omgeving alles leren over de bevalling en kraamtijd.
Kim heeft ons zeer bruikbare tips en trics gegeven en ons echt helemaal voorbereid op de bevalling. Het is ons eerste kindje dus alle informatie is nieuw. Ik was zelf wel wat bang voor de bevalling. Wanneer weet je dat het begonnen is, hoe erg is de pijn? Kan ik het wel?
Doordat we alle scenario's hebben doorgesproken, ben je voorbereid op wat er evt komen gaat.
De bevalling ( dec '19) is echt heel goed gegaan, door de juiste ademhalingstechniek toe te passen en met behulp van het schema met de verschillende fases van bevallen, heb ik met alle steun en coaching van mijn man onze dochter op de wereld gezet! Omdat we wisten wat er globaal ging gebeuren, kwam er geen paniek en ben ik in alle rust thuis bevallen.
Ik kijk terug op een fijne bevalling en dit is echt zeker te danken aan Kim die ons hierop heel kundig heeft voorbereid.
Dank je wel Kim!

Almere

De 1 daagse cursus van Kim is ontzettend informatief en bovendien ook gezellig. Niet alleen voor de vrouw, maar ook voor de man! Wij gaan met een goed gevoel de bevalling in.

Amersfoort

Alex & Denise

Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder... Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder complicaties! Wat we beiden fijn vonden aan deze cursus is dat je hier samen terecht kan en dat alles in 1 middag besproken wordt. We raden dit iedereen aan! Dank je wel Kim!

Amersfoort