Leroy en Ilona

Wij hebben heel veel geleerd en voelen ons nu goed voorbereid op wat komen gaat. Kim geeft op een hele fijne manier les. Zeker een aanrader!

Wij hebben de 1 daagse cursus gevolgd en vonden deze erg leuk en interessant. Gelukkig hoefde we niet allemaal oefeningen te doen op matjes of gekke houdingen aan te namen. Het was erg fijn om de... Wij hebben de 1 daagse cursus gevolgd en vonden deze erg leuk en interessant. Gelukkig hoefde we niet allemaal oefeningen te doen op matjes of gekke houdingen aan te namen. Het was erg fijn om de gehele theorie van de baarmoeder en de fases door te nemen. Ook voor een man is dit erg leerzaam! De middag ging snel voorbij doordat er genoeg pauzes tussendoor waren en de vragen tussendoor gesteld konden worden, hierdoor bleef het ook interactief. Kim heel erg bedankt! Je hebt ons zeker niet bang gemaakt voor de bevalling, maar juist heel goed en duidelijk geïnformeerd wat voor mogelijkheden er allemaal zijn en hoe je hier mee om kunt gaan. Nogmaals bedankt en we bevelen je zeker aan!!

Iris

Mijn vriend en ik hebben op 1 oktober de eendaagse cursus in Amersfoort gevolgd. Een erg gezellige en leerzame dag! Kim had er echt een feestje van gemaakt met veel lekkers en een ontspannen sfeer.... Mijn vriend en ik hebben op 1 oktober de eendaagse cursus in Amersfoort gevolgd. Een erg gezellige en leerzame dag! Kim had er echt een feestje van gemaakt met veel lekkers en een ontspannen sfeer. Ze heeft ontzettend veel verteld op een heel leuke manier en we voelden ons vrij om vragen te stellen. We hebben ook heel handige tips gekregen, waar we zeker iets aan hebben gehad toen op 4 november onze dochter Lise werd geboren! Zeker een aanrader voor wie wil weten wat hen te wachten staat!

Jorien

Wij hebben heel veel aan de curus gehad!! In November is onze dochter geboren. De verloskundige en verpleegkundige hadden de bevalling als bijzonder ervaren omdat wij zo'n goed team waren met z'n... Wij hebben heel veel aan de curus gehad!! In November is onze dochter geboren. De verloskundige en verpleegkundige hadden de bevalling als bijzonder ervaren omdat wij zo'n goed team waren met z'n 2en en dat hebben we zeker aan jou te danken. Bedankt voor de handige tips!!

Nicole

Begin november hebben mijn vriend en ik een 1-daagse cursus gevolgd bij Cursus Bevallen. Hier hebben we veel van opgestoken en vele handige tips ontvangen. Op 19 november is onze zoon, Liam,... Begin november hebben mijn vriend en ik een 1-daagse cursus gevolgd bij Cursus Bevallen. Hier hebben we veel van opgestoken en vele handige tips ontvangen. Op 19 november is onze zoon, Liam, geboren. Voor en tijdens de bevalling hebben we veel gehad aan alle informatie en tips van de cursus. En de 1-daagse cursus is ook echt aan te raden als je, net als ons, geen behoefte aan of tijd hebt voor een cursus in meerdere avonden.

Mariska Rozendaal

Hoi Kim,
Wij willen je heel erg bedanken voor de ontzettende interessante cursus! We hebben er veel van geleerd! Daarnaast was het ook nog eens super gezellig!
We zullen de maandag...
Hoi Kim,
We zullen de maandag avonden nog gaan missen!
Lieve groet Wim en Mariska

Mili

Hi Kim,

Hi Kim,

Wij hebben tijdens de cursus heel veel geleerd van de verschillende fases van het bevallen en hoe je hiermee om kunt gaan samen. Heel waardevol is dat je veel aandacht besteedt aan zowel de rol van de vrouw als man waardoor het echt samen voorbereiden is. Door alle scenario's lang te lopen hebben wij het gevoel dat wij goed voorbereid zijn op het mooie moment.

Joyce van Gils

Heel veel nuttige informatie! Heb al mijn vragen kunnen stellen en ga een stuk meer voorbereid mijn bevalling in. Leuke cursiste!Zou het iedereen aanbevelen. Joyce en Elton.

Mijn man en ik hebben veel aan de cursus Bevallen gehad. Helaas waren we alleen tot ver in de persweeen, maar de cursus gaf ons houvast. Wat ik erg prettig vond om te weten was de duur van een wee.... Mijn man en ik hebben veel aan de cursus Bevallen gehad. Helaas waren we alleen tot ver in de persweeen, maar de cursus gaf ons houvast. Wat ik erg prettig vond om te weten was de duur van een wee. Kim vertelde tijdens de cursus dat iedere wee ongeveer 60 seconde aanhield en langzaam aan sterker word, een hoogtepunt heeft bij ongeveer 30 seconde en daarna weer langzaam afzwakt. Ik had mezelf voor de bevalling dan ook voorgenomen om gewoon tot zestig te tellen met de weet dat de wee afzwakt rond dertig. Ook de rol van de partner is tijdens de cursus uitgebreid aan bod geweest. Toen het tellen door mijzelf vanwege de sterkte van de weeën niet meer lukte, heeft mijn man dit overgenomen.

roos

Goeden avond Kim antons,

Onze dochter is gister geboren.
Goeden avond Kim antons,

Onze dochter is gister geboren.
Het is allemaal super snel gegaan in twee uurtjes was ze er al! We maken het alle drie heel goed. En de cursus heeft goed geholpen! Nogmaals bedankt!

Gr, Roos