Hoi Kim,
Hoi Kim,
Wij hebben echt veel van jou geleerd de afgelopen avonden met de cursus. Je hebt ons dingen verteld waar we nog nooit aan gedacht hadden. Je doet navraag als er een vraag komt, waar je niet zeker het antwoord op weet en koppelt dit ook meteen terug. Goede en fijne tips voor ons. De man wordt er goed bij betrokken. Niet een "puf cursus", maar een cursus met inhoud. Het maakt voor ons dat we zekerder staan voor de bevalling.

Erik en Marieke

Sabrina en Nigel Dekkers

Wij hebben de 6 daagse cursus gevolgd. Leuke en ontspannen manier van cursus geven. Veel informatie gekregen, waar wij ook zeker wat aan hebben. Altijd ruimte om vragen te stellen. Tussendoor korte... Wij hebben de 6 daagse cursus gevolgd. Leuke en ontspannen manier van cursus geven. Veel informatie gekregen, waar wij ook zeker wat aan hebben. Altijd ruimte om vragen te stellen. Tussendoor korte pauze. Gezellige groep. Kortom een aanrader.

Bedankt voor de fijne en gezellige cursus middag! Het was fijn om alle informatie zo goed en duidelijk uitgelegd te krijgen in één middag. Voornamelijk het gedeelte over complicaties etc hebben wij... Bedankt voor de fijne en gezellige cursus middag! Het was fijn om alle informatie zo goed en duidelijk uitgelegd te krijgen in één middag. Voornamelijk het gedeelte over complicaties etc hebben wij als zeer waardevol beschouwd - duidelijke no nonsense informatie. Wij zijn klaar voor de komst van onze kleine!

Annemiek Boddaert

Leuke leerzame middag met een hoop nuttige informatie, tips en scenario's om optimaal voorbereid naar de bevalling toe te leven! Wij vonden het heel geslaagd!

Marieke

Kim heeft ons op een hele fijne en praktische manier voorbereid op wat er gaat komen. We hebben nu veel meer inzicht en kunnen daardoor bewustere keuzes maken en ons beter neerleggen bij zaken waar... Kim heeft ons op een hele fijne en praktische manier voorbereid op wat er gaat komen. We hebben nu veel meer inzicht en kunnen daardoor bewustere keuzes maken en ons beter neerleggen bij zaken waar je alsnog geen invloed op hebt...

Veel informatie in één middag, maar zeker de belangrijkste dingen!
Wij gaan nu rustig de bevalling in, ook al is het spannend voor een eerste keer.

Martine Visser

De cursus schetst een helder en realistisch beeld van de mogelijke opties en situaties die zich een bij een bevalling kunnen voordoen. Wij hebben hier veel van opgestoken en hopen deze kennis te... De cursus schetst een helder en realistisch beeld van de mogelijke opties en situaties die zich een bij een bevalling kunnen voordoen. Wij hebben hier veel van opgestoken en hopen deze kennis te kunnen gebruiken tijdens de bevalling van onze kleine meid. Kim is een vlotte, vriendelijke meid met veel kennis!

Aoife de Jongh

Wij hebben zeer veel aan de cursus gehad , veel tips die je nergens anders hoort of leest maar die je wel in de cursus worden verteld. Geruststellend is het als je weet wat je als partner kan doen... Wij hebben zeer veel aan de cursus gehad , veel tips die je nergens anders hoort of leest maar die je wel in de cursus worden verteld. Geruststellend is het als je weet wat je als partner kan doen mocht er iets fout gaan bij de bevalling. Een nuchtere kijk op een bijzondere gebeurtenis! Daarbij is de cursus erg gezellig en is Kim een fijne gastvrouw! Ik zou het iedereen die gaat bevallen zeker aanbevelen.

Sarah

Erg fijn dat Kim bij ons aan huis de cursus kon geven ivm verplichte bedrust waardoor ik vanaf week 28 rust moest houden. Goed verhaal over alle verschillende fases van de bevalling en wat je... Erg fijn dat Kim bij ons aan huis de cursus kon geven ivm verplichte bedrust waardoor ik vanaf week 28 rust moest houden. Goed verhaal over alle verschillende fases van de bevalling en wat je daarover moet weten!

M & R

Een informatieve en leuke cursus. Wij verwachten ons eerste kindje en weten niet wat ons te wachten staat. Ookal hoor je verhalen van vrienden en familie is het toch nooit duidelijk genoeg. Door de... Een informatieve en leuke cursus. Wij verwachten ons eerste kindje en weten niet wat ons te wachten staat. Ookal hoor je verhalen van vrienden en familie is het toch nooit duidelijk genoeg. Door de informatieve 1 daagse cursus weten we wat ons te wachten kan staan. Ook hebben we een schema besproken en meegekregen die erg handig is/kan zijn ook voor de partner.