Michelle Geugjes

Ik voel mij vooral mentaal klaar doordat alle scenarios besproken zijn. De ademhalingstechnieken ga ik vooral zelf nog oefenenen maar erg fijn dat we de voorbeelden hebben besproken. Fijn dat kim... Ik voel mij vooral mentaal klaar doordat alle scenarios besproken zijn. De ademhalingstechnieken ga ik vooral zelf nog oefenenen maar erg fijn dat we de voorbeelden hebben besproken. Fijn dat kim haar persoonlijke verhaal heeft gedeeld. Ik voel me op alle scenarios voorbereid.

Maria

Mijn vriend was eerst erg sceptische over de cursus maar na de 1e avond verheugde hij zich er iedere week op omdat het naast een ontspannen sfeer ook educatief is en niet zo medisch. Voor mij als... Mijn vriend was eerst erg sceptische over de cursus maar na de 1e avond verheugde hij zich er iedere week op omdat het naast een ontspannen sfeer ook educatief is en niet zo medisch. Voor mij als aanstaande mama heb ik nog meer zelfvertrouwen gekregen om straks te gaan bevallen... thnx Kim!!

Nicole

Mijn man en ik hebben de privé cursus ( 3 avonden aan huis) gevolgd. Dit is ons zeer goed bevallen. 1 op 1 begeleiding en in alle rust thuis in je eigen vertrouwde omgeving alles leren over de... Mijn man en ik hebben de privé cursus ( 3 avonden aan huis) gevolgd. Dit is ons zeer goed bevallen. 1 op 1 begeleiding en in alle rust thuis in je eigen vertrouwde omgeving alles leren over de bevalling en kraamtijd.
Kim heeft ons zeer bruikbare tips en trics gegeven en ons echt helemaal voorbereid op de bevalling. Het is ons eerste kindje dus alle informatie is nieuw. Ik was zelf wel wat bang voor de bevalling. Wanneer weet je dat het begonnen is, hoe erg is de pijn? Kan ik het wel?
Doordat we alle scenario's hebben doorgesproken, ben je voorbereid op wat er evt komen gaat.
De bevalling ( dec '19) is echt heel goed gegaan, door de juiste ademhalingstechniek toe te passen en met behulp van het schema met de verschillende fases van bevallen, heb ik met alle steun en coaching van mijn man onze dochter op de wereld gezet! Omdat we wisten wat er globaal ging gebeuren, kwam er geen paniek en ben ik in alle rust thuis bevallen.
Ik kijk terug op een fijne bevalling en dit is echt zeker te danken aan Kim die ons hierop heel kundig heeft voorbereid.
Dank je wel Kim!

De 1 daagse cursus van Kim is ontzettend informatief en bovendien ook gezellig. Niet alleen voor de vrouw, maar ook voor de man! Wij gaan met een goed gevoel de bevalling in.

Alex & Denise

Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder... Een gezellige middag met duidelijke informatie! De cursus heeft ons erg geholpen om voorbereid en ontspannen de bevalling in te gaan met als resultaat een snelle, ontspannen bevalling zonder complicaties! Wat we beiden fijn vonden aan deze cursus is dat je hier samen terecht kan en dat alles in 1 middag besproken wordt. We raden dit iedereen aan! Dank je wel Kim!

Mara

Super fijne cursus en duidelijke uitleg over de bevalling, praktische zaken en Kim verteld erg duidelijk en fijn! Handige tips en trucs.

Zoals beloofd wordt er in de cursus een hoop punten besproken die belangrijk zijn om je voor te bereiden op je aankomende bevalling. Er is daarnaast ook ruimte voor alle vragen die je al hebt of die... Zoals beloofd wordt er in de cursus een hoop punten besproken die belangrijk zijn om je voor te bereiden op je aankomende bevalling. Er is daarnaast ook ruimte voor alle vragen die je al hebt of die ter plaatste in je opkomt en het wordt ook aangemoedigd deze te stellen. De dames van de cursus zijn ook enorm vriendelijk en hebben enorm veel passie voor hun vak.

Helaas was het echter voor ons niet echt wat we er van verwacht hadden en bleek de cursus achteraf niet helemaal voor ons te zijn. Deze punten zijn gelukkig achteraf met elkaar besproken en werden heel positief als leerpunten in ontvangst genomen.

Heel erg informatief en compleet, behandelt alles aspecten van de bevalling. Illustraties van de verschillende fases van de geboorte hadden veel toegevoegde waarde. Trainer was prettig om naar te... Heel erg informatief en compleet, behandelt alles aspecten van de bevalling. Illustraties van de verschillende fases van de geboorte hadden veel toegevoegde waarde. Trainer was prettig om naar te luisteren en kon vragen goed beantwoorden. De handout was ook erg prettig.
Aan het einde echter wel een negatief gevoel omdat het laatste onderdeel complicaties was. Het positieve gevoel van de mail en de bijlages erna was een betere afsluiter van de cursus geweest.
De vorm van de cursus vond ik eentonig, we hebben 4 uur lang geluisterd. Ik had het op prijs gesteld als het interactiever was, ik was erna erg moe.

Elena

We hebben een gezellige middag gehad, vol met informatie over bevalling naar huis gegaan. De ideale locatie, thee/koffie en wat lekkers bij.

Jorien

Een fantatische middag, vol informatie en relevante verhalen. De tijd vloog voorbij, echt een aanrader! Wij voelen ons nu 100% voorbereid op een mooie bevalling. (Kleine tip: deel pen en papier uit... Een fantatische middag, vol informatie en relevante verhalen. De tijd vloog voorbij, echt een aanrader! Wij voelen ons nu 100% voorbereid op een mooie bevalling. (Kleine tip: deel pen en papier uit om mee te schrijven.) Bedankt Kim! Liefs, Nenad en Jorien