Kathy

Het was een waardevolle cursus waarbij we duidelijk uitgelegd kregen wat we ongeveer van de bevalling kunnen verwachten. Ze nam de tijd voor ons en we konden alles vragen. De cursus gaf ons... Het was een waardevolle cursus waarbij we duidelijk uitgelegd kregen wat we ongeveer van de bevalling kunnen verwachten. Ze nam de tijd voor ons en we konden alles vragen. De cursus gaf ons duidelijkheid over wat we kunnen verwachten en hierdoor is het nog steeds een beleving die we over ons heen laten komen. Maar wel een beleving waarin we voorbereid instappen.

Roos

We voelen ons nu al, een dag na de cursus, gesterkt in het proces. Meer vertrouwen, meer kennis. Kim brengt het duidelijk, met praktische tips, realistisch en met ruimte voor al onze vragen.

Sylvia

Wij hebben in een middag heel veel geleerd van Kim. Zij heeft duidelijk veel ervaring en brengt de informatie op een hele fijne en prettige manier over. Daarnaast deelt zij ook persoonlijke... Wij hebben in een middag heel veel geleerd van Kim. Zij heeft duidelijk veel ervaring en brengt de informatie op een hele fijne en prettige manier over. Daarnaast deelt zij ook persoonlijke ervaringen. Een echte aanrader!

Judith

Hele fijne cursus! Ook al is het mijn 2e bevalling, toch weer veel bijgeleerd en weer een stuk zelfverzekerder over de naderende bevalling. Dankjewel Kim!

Cursus Bevallen

Mijn vriend en ik wilden aanvankelijk helemaal geen cursus volgen. We zijn toch overstag gegaan en volgden de cursus bij Kim. Geen spijt! Het was een heel fijn, informatieve maar ook interactieve... Mijn vriend en ik wilden aanvankelijk helemaal geen cursus volgen. We zijn toch overstag gegaan en volgden de cursus bij Kim. Geen spijt! Het was een heel fijn, informatieve maar ook interactieve middag waarin we super veel hebben geleerd. Kim focust vooral op de positieve punten van het bevallen, maar gaat ook in op de wat-als scenario's. Dat vonden wij heel prettig omdat je zo het gevoel krijgt goed beslagen ten ijs te komen. Ontzettend fijn dus. Dank Kim!

Linda Visser

Duidelijk uitleg gehad over de verschillende fases tijdens de bevalling, voor en nadelen van pijn bestrijding, ademhalings technieken, thuis/ziekenhuis bevallen etc.
Dit alles ging heel relaxt...
Dit alles ging heel relaxt en er was voldoende ruimte voor vragen.
Wij hebben dit alles als heel prettig ervaren.

Shannon

Ik ben zo blij dat ik de cursus heb gehad tijdens mijn bevalling hebben wij alles kunnen toepassen wat we hadden geleerd. Ik was heel gespannen omdat ik zo bang was voor de pijn en door de cursus... Ik ben zo blij dat ik de cursus heb gehad tijdens mijn bevalling hebben wij alles kunnen toepassen wat we hadden geleerd. Ik was heel gespannen omdat ik zo bang was voor de pijn en door de cursus kon ik er wat relaxter ingaan. Ik zou het iedereen aanraden!

Bianca

Wij hebben de cursus van een dag gevolgd en ik raad iedereen deze aan. Kim geeft goede en duidelijke informatie. Wij hebben er onwijs veel aan gehad en waren goed voorbereid op de bevalling. Mede... Wij hebben de cursus van een dag gevolgd en ik raad iedereen deze aan. Kim geeft goede en duidelijke informatie. Wij hebben er onwijs veel aan gehad en waren goed voorbereid op de bevalling. Mede dankzij deze cursus heb ik, ondanks dat ik aan het einde medisch werd, een mooie bevalling gehad waar wij met een goed gevoel op terug kijken.

We gaan met een geruster hart de zwangerschap in. Bedankt!

Kirsten

Wij hebben heel veel aan deze cursus gehad! Ook enorm fijn dat de cursus online aangeboden werd in deze rare tijd. Heel erg bedankt :)