Top locatie, al mijn vragen zijn beantwoord. Cursusleidster is top.

Agnes van Donkelaar

In 6 bijeenkomsten zijn mijn man en ik tot in de puntjes voorbereid over wat er allemaal komt kijken bij een bevalling!!

Wat we fijn vonden was dat we alle informatie nog eens op een rijtje kregen ipv alle flarden los van elkaar. We hadden wel het gevoel dat de informatie die we kregen ook in minder tijd had gepast.... Wat we fijn vonden was dat we alle informatie nog eens op een rijtje kregen ipv alle flarden los van elkaar. We hadden wel het gevoel dat de informatie die we kregen ook in minder tijd had gepast. Einde vd dag was het lastig de concentratie erbij te houden. De trainer was leuk, ze deed het op een leuke manier. We hadden graag iets meer over bevallen in het ziekenhuis gehoord ipv de voordelen van thuisbevallingen. We hebben een leuke dag gehad. Lekkere taart! Heel veel succes in de toekomst.

Reactie Cursus Bevallen:

Bedankt voor je feedback! Het is vrijwel onmogelijk om de 1 daagse nog korter te maken, juist omdat het zoveel informatie is probeer ik een paar keer een pauze in te bouwen. De voordelen van de... Bedankt voor je feedback! Het is vrijwel onmogelijk om de 1 daagse nog korter te maken, juist omdat het zoveel informatie is probeer ik een paar keer een pauze in te bouwen. De voordelen van de ziekenhuis bevalling heb ik opgenomen in de cursus! Jullie ook succes met de bevalling en daarna met het grote avontuur van papa en mama worden.

Rianne

Wat wij erg prettig vonden is dat we een meer realistische kijk op het bevallen hebben. Ook dingen die anders kunnen lopen (het ziekenhuis heeft geen plek bijvoorbeeld) worden besproken. Fijn om... Wat wij erg prettig vonden is dat we een meer realistische kijk op het bevallen hebben. Ook dingen die anders kunnen lopen (het ziekenhuis heeft geen plek bijvoorbeeld) worden besproken. Fijn om daar al rekening mee te kunnen houden.
Verder duidelijke uitleg over de weeën en hoe we samen de bevalling kunnen doorlopen en er voor elkaar zijn.
Ook juist dingen die mij griezelig leken waren na wat uitleg minder griezelig.
Goede training met een zeer enthousiaste docent!

Rachel Beijer

Er wordt tijdens de cursus duidelijk in kaart gebracht wat je allemaal te wachten staat of niet natuurlijk. Deze duidelijkheid gaf mij een soort van rust. Uiteindelijk wordt het ieder zijn eigen... Er wordt tijdens de cursus duidelijk in kaart gebracht wat je allemaal te wachten staat of niet natuurlijk. Deze duidelijkheid gaf mij een soort van rust. Uiteindelijk wordt het ieder zijn eigen verhaal en avontuur.

Monique Wagensveld en ab bakker

Het was voor ons erg prettig om samen een 1 daagse cursus te kunnen doen, wij waren op zoek naar een cursus die vooral de partner van rust en duidelijkheid kon voorzien. En dat was echt het geval... Het was voor ons erg prettig om samen een 1 daagse cursus te kunnen doen, wij waren op zoek naar een cursus die vooral de partner van rust en duidelijkheid kon voorzien. En dat was echt het geval bij deze cursus. ook voor de mama's in spe wordt er veel duidelijkheid gebracht en ook aandacht besteed voor als het niet allemaal zo loopt als gepland dit vind ik ook erg belangrijk!

Voorbereiding en informatie/tips over de bevalling en de kraamtijd daarna. Het heeft inzicht gegeven in wat ons te wachten staat. Daarnaast was de info over borstvoeding ook erg nuttig

We hadden na de cursus veel meer rust. Het was ons eerste kindje dus we hadden geen idee wat ons te wachten stond.

Bo Fischer

Super fijne cursus! Wij zijn helemaal voorbereid de bevalling ingegaan!

Nick

Ons eerste kindje wat een zeer spannende tijd met zich mee brengt. Via onze verloskundige praktijk gewezen op het eventueel volgen van een cursus bevallen. In onze zoektocht kregen wij een warm,... Ons eerste kindje wat een zeer spannende tijd met zich mee brengt. Via onze verloskundige praktijk gewezen op het eventueel volgen van een cursus bevallen. In onze zoektocht kregen wij een warm, sfeervol en professionele bij Cursus Bevallen. Direct ingeschreven en hebben een er een groepscursus gevolgd! Ons gevoel werd bevestigd bij de eerste ontmoeting met Kim, energiek persoon met veel kennis van zaken die je gedurende de zwangerschap je volledig klaar maakt voor de bevalling. Ik raad dan ook iedereen aan om bij Cursus Bevallen je cursus te volgen met een zeer persoonlijke tint.