Claudia van Rijsdam

Goede voorbereiding op de bevalling en goede tips die we hebben toegepast.

Lotte van den Hoff

Het was ontzettend leuk!

Ik vond de cursus erg leerzaam en heb het bevalschema nog diverse malen doorgenomen, zodat ik wist wat ik in elk stadium moest doen. Helaas heb ik er tijdens mijn bevalling weinig aan gehad. Omdat... Ik vond de cursus erg leerzaam en heb het bevalschema nog diverse malen doorgenomen, zodat ik wist wat ik in elk stadium moest doen. Helaas heb ik er tijdens mijn bevalling weinig aan gehad. Omdat mijn bloeddruk te hoog was, kreeg ik wee opwekkers. Daarna ging alles zo snel, dat ik dacht nog de begin weeen te hebben terwijl ik toen pers weeen kreeg. Daardoor heb ik zelfs niet eens de ademhaling techniek kunnen doen. Ik had in mijn hoofd dat ik daar niet te vroeg mee mocht beginnen en toen in eens was het al tijd om te gaan persen.

Het was prettig om te weten hoe een bevalling ongeveer verloopt. Welke stadia er zijn. Wanneer je kunt bellen voor Hulp of naar het ziekenhuis kunt gaan

Ik zou zwangere vrouwen/stellen afraden deze cursus te volgen.

Reactie Cursus Bevallen:

Jammer dat je niet tevreden bent over de cursus. Ik heb je om een uitleg gevraagd want met deze feedback kan ik niet zoveel, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de bevalling... Jammer dat je niet tevreden bent over de cursus. Ik heb je om een uitleg gevraagd want met deze feedback kan ik niet zoveel, helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen. Ik hoop dat de bevalling goed verloopt en je misschien toch iets aan de cursus gaat hebben tijdens de bevalling! Zou leuk zijn om te horen :-)

Renske

Wat was het een fijne cursus. Relaxed in de thuissfeer met nog 3 andere stellen. Ik voelde me goed voorbereid op de bevalling en ik heb een aantal dingen echt goed kunnen gebruiken en mijn man ook.... Wat was het een fijne cursus. Relaxed in de thuissfeer met nog 3 andere stellen. Ik voelde me goed voorbereid op de bevalling en ik heb een aantal dingen echt goed kunnen gebruiken en mijn man ook.

Super bedankt ? ik raad je bij iedereen aan.

Marlies van Ingen

November 2015 hebben wij de 1 daagse cursus bevallen gevolgd. We kregen heel veel informatie, alles werd goed uitgelegd. En het was een hele gezellige middag. Tijdens het bevallen merkte ik echt dat... November 2015 hebben wij de 1 daagse cursus bevallen gevolgd. We kregen heel veel informatie, alles werd goed uitgelegd. En het was een hele gezellige middag. Tijdens het bevallen merkte ik echt dat het volgen van een cursus me heeft geholpen. Bedankt Kim! Groetjes Dennis, Marlies en Kyra van Ingen

Nynke & Joost

De cursus is zeer informatief ook voor de partners. Tevens erg gezellig! Echt een aanrader!

Nancy

Ondanks dat ik mezelf al een beetje had ingelezen over bevallen vond ik de cursus echt een super goede aanvulling daarop. Duidelijke, heldere en professionele informatie, gegeven op een informele,... Ondanks dat ik mezelf al een beetje had ingelezen over bevallen vond ik de cursus echt een super goede aanvulling daarop. Duidelijke, heldere en professionele informatie, gegeven op een informele, gezellige en ongedwongen manier. Ik had geen betere cursus kunnen uitkiezen.

Chantal Tjoen a Choy

Wij hebben erg genoten van de 1 daagse cursus. Mijn partner keek er tegen op om meerdere dagen een cursus te doen. De 1 daagse cursus was prima, alles werd behandeld ook omdat je zoveel vragen kan... Wij hebben erg genoten van de 1 daagse cursus. Mijn partner keek er tegen op om meerdere dagen een cursus te doen. De 1 daagse cursus was prima, alles werd behandeld ook omdat je zoveel vragen kan stellen tussendoor. Alle onzekerheden omtrent de bevalling en de taak van vrouw en man worden behandeld, echt super!!
We hebben allebei genoten, het is zeker een aanrader.