We zijn perfect voorbereid op de bevalling

joost en nynke

Super leuke en leerzame cursus, goede sfeer en leuke locatie. de cursus hebben we niet af kunnen maken, want onze dochter was daar al.

Lysanne

Mijn partner was heel zenuwachtig voor de bevalling.. maar dankzij deze cursus is hij een stuk rustiger geworden omdat hij weet wat er gaat gebeuren. Ook ik heb er nog veel meer bij geleerd. Wij... Mijn partner was heel zenuwachtig voor de bevalling.. maar dankzij deze cursus is hij een stuk rustiger geworden omdat hij weet wat er gaat gebeuren. Ook ik heb er nog veel meer bij geleerd. Wij zijn heel blij dat we deze cursus gevolgd hebben.

Silvie

Zeer goede en volledige cursus, alle aspecten van de bevalling zijn aan bod gekomen. Er heerste een gezellige sfeer. Er werd heel veel informatie verstrekt in een paar uur, maar de enthousiaste... Zeer goede en volledige cursus, alle aspecten van de bevalling zijn aan bod gekomen. Er heerste een gezellige sfeer. Er werd heel veel informatie verstrekt in een paar uur, maar de enthousiaste manier waarop Kim alles uitlegde en o.a ook veel praktijkvoorbeelden en anekdotes vertelde, zorgde ervoor dat het niet saai werd. Er was ruimte voor al onze vragen. Mijn vriend en ik zijn zeer tevreden, voor ons was deze eendaagse cursus ideaal. Een echte aanrader dus!

Veel geleerd in een ontspannen setting. Echt een aanrader!

Wij hebben de eendaagse cursus gevolgd en hebben het gevoel goed voorbereid te zijn voor de bevalling.
Bedankt voor de leerzame middag.

pascal en shalane emmerig-geugjes

Kim Antons heeft ons erg veel nuttige informatie gegeven op de cursus. Mede hierdoor ging mijn vrouw met een ontspannen en zelf verzekerd gevoel de bevalling tegemoet. Ze wou de gehele bevalling op... Kim Antons heeft ons erg veel nuttige informatie gegeven op de cursus. Mede hierdoor ging mijn vrouw met een ontspannen en zelf verzekerd gevoel de bevalling tegemoet. Ze wou de gehele bevalling op eigen krachten doen en dit is haar gelukt. Van Kim hadden we 2 puf methodes geleerd en dit was genoeg. De verloskundige en de ziekenhuis assistente dachten dat dit niet haar eerste kind zou worden omdat ze het zo goed deed. Toen we vertelde dat Jake echt ons eerste kind werd vroegen ze welke cursussen we hadden gevolgd of wat voor zwangerschaps yoga we gedaan hadden. Echter hadden wij alleen de cursus bij Kim gevolgd van 1 middag. Wij vonden dit een groot succes en hebben alles geleerd en te horen gekregen wat voor ons nodig was. Bedankt Kim en succes met je cursussen.

Eveline

Fijn om alle informatie op 1 middag te horen. Wij hebben het gevoel goed voorbereid te zijn.

malou

Goede opbouw van alle benodigde informatie. het geeft zekerheid en ik heb het gevoel dat ik alles weet dat noodzakelijk is.

Monique

Wij vonden het een volledige cursus. Er werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen maar ook voor alle vragen die wij hadden. Erg fijn!