Melissa

De cursus gaf ons rust omdat we meer wisten van wat wij zouden kunnen verwachten

Wij zijn door de cursus beter voorbereid op wat er kan gebeuren tijdens de bevalling en dit zorgt ervoor dat ik de bevalling met meer vertrouwen tegemoet zie.

We hebben de cursus als zeer nuttig ervaren en voor ons gevoel waren we klaar voor de bevalling. Voor zover je klaar kunt zijn voor een bevalling.

Heike

Wij wouden beide 'iets ' doen om ons voor te bereiden op de bevalling. Dus internet afgezocht en toen kwamen we bij Kim terecht. De 1daagse sprak ons heel erg aan, geen 'gedoe' met clubjes en 10... Wij wouden beide 'iets ' doen om ons voor te bereiden op de bevalling. Dus internet afgezocht en toen kwamen we bij Kim terecht. De 1daagse sprak ons heel erg aan, geen 'gedoe' met clubjes en 10 weken cursus. Ik heb de cursus als zeer ontspannend en super leerzaam ervaren. Ook was het erg gezellig en was er een ontspannen sfeer, en de lunch was super !

Wij kunnen beide (nu na de bevalling) zeggen dat we er erg veel aan hebben gehad. Kim bespreekt ook dingen waar je misschien helemaal niet aan had gedacht.

Kim bedankt voor deze leerzame dag !

Vooral voor mijn vriend was de cursus leerzaam.

Linda

Privé cursus gehad waar wij veel aan hebben gehad!
Privé cursus gehad waar wij veel aan hebben gehad!
Wij waren een beetje laat met de cursus maar gelukkig had Kim tijd voor ons vrij kunnen maken, ondertussen alweer bijna 3 jaar geleden en zwanger van de volgende maar ik heb nog steeds de cursus in mijn hoofd!

Tim en Carolien

We kijken terug op een waardevolle cursus met gezelligheid en de nodige humor. Vooral de persoonlijke benadering sprak ons erg aan. Daarnaast hebben we ondanks dat we al veel wisten ook veel geleerd!

natasja verbeek

Helaas hebben we de cursus niet af kunnen ronden. We vinden het wel leerzaam wat we hebben meegekregen en we hebben het erg gezellig gehad. Wat we hebben gehad aan informatie was erg duidelijk.... Helaas hebben we de cursus niet af kunnen ronden. We vinden het wel leerzaam wat we hebben meegekregen en we hebben het erg gezellig gehad. Wat we hebben gehad aan informatie was erg duidelijk. Ik heb er uiteindelijk niet veel aan gehad omdat ik juist het gedeelte wat ik nodig had (de keizersnede gedeelte ) niet heb meegekregen maar ik ervan uit dat dat net zo goed was bevallen.

Nuttig. Geen soft en/of zweverig verhaal maar een duidelijke uitleg en handige tips over bevallen.

sabine pigmans

Wij hebben de eendaagse cursus samen gevolgd omdat ik in deze moderne tijd vind dat je bevallen (gedeeltelijk natuurlijk) samen doet. Wij hebben in 1 dag een goed beeld van de bevalling gekregen en... Wij hebben de eendaagse cursus samen gevolgd omdat ik in deze moderne tijd vind dat je bevallen (gedeeltelijk natuurlijk) samen doet. Wij hebben in 1 dag een goed beeld van de bevalling gekregen en mijn partner voelde zich erbij betrokken wat wij als erg prettig hebben ervaren.