Renée

Wat hebben wij een gezellige, interessante avond gehad met Kim. Haar uitleg was fijn om naar te luisteren, al onze vragen kunnen stellen en dat lekker in ons eigen huis. We voelen ons zeker goed... Wat hebben wij een gezellige, interessante avond gehad met Kim. Haar uitleg was fijn om naar te luisteren, al onze vragen kunnen stellen en dat lekker in ons eigen huis. We voelen ons zeker goed voorbereid op wat er komen gaat!

Else-Lotte Bouwhuis

Helaas geen cursus bij Kim gevolgd. Ze was onze kraamverzorgster. Wat een fijne vrouw en wat een kennis! Veel van haar geleerd en een fijn persoon om bij je te hebben. Mocht ik nog eens een cursus... Helaas geen cursus bij Kim gevolgd. Ze was onze kraamverzorgster. Wat een fijne vrouw en wat een kennis! Veel van haar geleerd en een fijn persoon om bij je te hebben. Mocht ik nog eens een cursus gaan volgen dan is dat bij haar!

L. Bouwhuis

De cursus is echt super fijn. We konden niks in de buurt vinden waar we fysiek naartoe konden gaan. Dus online gaan kijken naar een goede, duidelijke cursus over bevallen. En niet allemaal van die... De cursus is echt super fijn. We konden niks in de buurt vinden waar we fysiek naartoe konden gaan. Dus online gaan kijken naar een goede, duidelijke cursus over bevallen. En niet allemaal van die gekke hocus pocus dingen maar echte duidelijke goede onderbouwde informatie. Mijn man en ik vonden de cursus heel duidelijk, overzichtelijk en heel fijn te bekijken. We hebben er echt ontzettend veel aan gehad. Ook als er vragen zijn beantwoord ze die heel vakkundig en duidelijk. Deze cursus is echt 100% aan te raden! Geen moment spijt gehad!

Kayee

Bedankt voor alles Kim! Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad. Ik ben er helemaal klaar voor!

Bart & Lydia de Lange

Bij Kim hebben we de cursus bevallen gevolgd. Wij zijn uiteindelijk heel blij dat we dit gedaan hebben. Kim heeft ons ontzettend goed voorbereid op wat we kunnen verwachten naar de aanloop van de... Bij Kim hebben we de cursus bevallen gevolgd. Wij zijn uiteindelijk heel blij dat we dit gedaan hebben. Kim heeft ons ontzettend goed voorbereid op wat we kunnen verwachten naar de aanloop van de bevalling tot de kraamweek. Ook de vragen die wij hadden kon Kim goed beantwoorden, ze neemt hier ook echt de tijd voor. We kunnen zien dat Kim haar werk met passie en liefde doet en raden haar zeker aan iedereen aan! Kim nogmaals ontzettend bedankt!

Tahmina Majid

In een hele duidelijke en leuke cursus heeft Kim ons klaargestoomd voor de bevalling! Je merkt dat Kim het echt met veel passie en plezier doet. Ik dacht dat ik wel wat dingen wist, maar er komt... In een hele duidelijke en leuke cursus heeft Kim ons klaargestoomd voor de bevalling! Je merkt dat Kim het echt met veel passie en plezier doet. Ik dacht dat ik wel wat dingen wist, maar er komt toch echt veel informatie aan bod waar je helemaal niet aan hebt gedacht of wist en waar je ook echt veel aan hebt. Wij gaan veel sterker de bevalling nu in dankzij Kim. Echt heel erg bedankt! Ik kan het eenieder aanraden.

Bibi

Wij waren zwanger van ons derde kindje en ik merkte toch wat spanning en was een hoop weer vergeten.
Daarom de online cursus gedaan.
Duidelijke info en alles weer goed opgefrist. Dankzij...
Daarom de online cursus gedaan.
Duidelijke info en alles weer goed opgefrist. Dankzij de persoonlijke berichtjes ook echt steun ervaren waardoor er een hoop angst/spanning weggenomen wordt.

Lianne

Wij vonden de cursus erg duidelijk! Kim is ook erg vriendelijk en spontaan in haar contact. We hebben veel geleerd en goede tips gekregen. Heel erg bedankt voor de tijd die je nam voor ons.

Pien

We hebben 3 avonden de bevalcursus van Kim gevolgd. Wat een leerzame en fijne ervaring was dit. Kim heeft veel kennis en weet dit op een prettige en ontspannen manier over te brengen. Hierdoor kijk... We hebben 3 avonden de bevalcursus van Kim gevolgd. Wat een leerzame en fijne ervaring was dit. Kim heeft veel kennis en weet dit op een prettige en ontspannen manier over te brengen. Hierdoor kijk ik zelfs uit naar het bevallen! Heel erg bedankt hiervoor Kim!

Jasper en Susanne

Mijn man en ik hebben vorige week een privé cursus aan huis gehad. We zijn hier erg tevreden over. Door de cursus gaan we met een beter voorbereid gevoel de bevalling in. Er was genoeg ruimte om... Mijn man en ik hebben vorige week een privé cursus aan huis gehad. We zijn hier erg tevreden over. Door de cursus gaan we met een beter voorbereid gevoel de bevalling in. Er was genoeg ruimte om vragen te stellen. Wat ook prettig is, is dat het heel goed duidelijk wordt wat de man kan betekenen tijdens de bevalling.
Doordat de cursus privé is, voelt het ook veiliger en prettiger om persoonlijke vragen over je eigen situatie te stellen. Kim denkt hier goed in mee. Naast dat het informatief was, was het ook een gezellige avond.

Wij zouden het dus zeker aanraden!