Fulya

Ik ben heel goed geholpen, hij heeft heel veel moeite voor me gedaan. Ik raad het iedereen aan.

Rita Sijbrands

Voordat mijn fiets brak had ik nooit kunnen bedenken hoeveel hulp en steun er is van cure letselschade. Vanaf het allereerste contact, via e mail, was er een gevoel van vertrouwen.
Vervolgens,...
Vervolgens, in een persoonlijk gesprek/ interview aan de keukentafel, kon ik mijn verhaal vertellen. Ik was blij met het luisterend oor, het begrip en met de professionele aanpak.
Er werd, door Mr. Erik Grendel, ook duidelijk gemaakt wat ik zou kunnen verwachten en hoe hij te werk zou gaan.
Alle volgende contacten liepen via de e mail.
Altijd vriendelijk en duidelijk.
Het eind resultaat was boven verwachting.
Mijn ervaring met dit bedrijf zijn dus uitsluitend uiterst positief.

Cure Letselschade

Geholpen met letsel schade.

Edwin Geurtsen

Cure Letselschade is ons door een zorginstelling aanbevolen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen ook op onze beurt Cure Letselschade van harte aanbevelen. Mr. Eric Grendel is niet alleen uiterst... Cure Letselschade is ons door een zorginstelling aanbevolen. Wij zijn zeer tevreden en kunnen ook op onze beurt Cure Letselschade van harte aanbevelen. Mr. Eric Grendel is niet alleen uiterst deskundig op zijn vakgebied. Wat met name het verschil maakt is de enorme betrokkenheid die hij laat zien. Na een ernstig auto-ongeluk is het erg fijn als iemand op deze wijze ondersteunt en zorgen uit handen neemt zodat je je vooral kunt richten op je eigen herstel. Ik wil Eric graag bedanken voor zijn enorme inzet!

Janita Hekkelman-Stilkenboom

Na een ernstig auto-ongeluk is mij mr. Eric Grendel van Cure Letselschade aanbevolen om voor mij mijn belangen te behartigen i.v.m. Letselschade. Ik had het niet beter kunnen treffen. Mr. Grendel... Na een ernstig auto-ongeluk is mij mr. Eric Grendel van Cure Letselschade aanbevolen om voor mij mijn belangen te behartigen i.v.m. Letselschade. Ik had het niet beter kunnen treffen. Mr. Grendel was bijzonder betrokken bij mijn zaak en had vooral oog voor mijn problemen als client. Mr. Grendel heeft in de Verzekerings- kwesties wb schadeuitkeringen en smartegeld mijn belangen fantastisch behartigd en daardoor voor mij enorm veel zorgen weggenomen en zodoende alles voor mij tot een zeer bevredigend einde gebracht.
Chapeau Mr. Eric Grendel !

Umut T.

Na een auto ongeluk, waar ik een whiplash aan heb overgehouden ben ik door een kennis geadviseerd hulp te zoeken bij dit bedrijf. Na kennismaking met mijn contactpersoon, had ik direct alle... Na een auto ongeluk, waar ik een whiplash aan heb overgehouden ben ik door een kennis geadviseerd hulp te zoeken bij dit bedrijf. Na kennismaking met mijn contactpersoon, had ik direct alle vertrouwen dat ik bij het juiste bedrijf was.
Het proces heeft een tijd geduurd, maar mijn ongelofelijk aardige en zeer bekwame contactpersoon heeft enorm zijn best gedaan om er om het maximale eruit te halen waar ik recht op had.

A.J.

Fijne persoonlijke begeleiding. De heer Grendel heeft ons echt met raad en daad bijgestaan in deze toch wel vervelende situatie.

Zeer hulpvaardig

Ik heb contact gehad met Eric Grendel n.a.v. kopstaart botsing. Eric was heel vriendelijk, luisterde goed naar mijn verhaal en heeft mij heel goed geholpen en op de hoogte gehouden met alle stappen.... Ik heb contact gehad met Eric Grendel n.a.v. kopstaart botsing. Eric was heel vriendelijk, luisterde goed naar mijn verhaal en heeft mij heel goed geholpen en op de hoogte gehouden met alle stappen. De afspraken waren erg fijn, er werd begrip getoond voor de situatie en ik had het idee dat ik elk moment kon bellen voor mijn vragen.