Ilias

Uitstekend

Reactie Cure Letselschade:

Dat is een mooie beoordeling Ilias, dankjewel! Fijn dat we jouw letselschade hebben afgewikkeld.

Ik ben heel goed geholpen door Eric Grendel en ben hem ontzettend dankbaar! Ik zou Cure Letselschade zeker aanbevelen. Hele fijne begeleiding en communicatie.

Reactie Cure Letselschade:

Heel graag gedaan! Goed contact over en weer is altijd waardevol.

Joery steijaert

In 2018 heeft Eric grendel mijn zaak aangenomen. Hij heeft me in alle opzichten zeer goed behandeld. Ik kijk dan ook terug op een moeilijke periode waar Cure letselschade mij heel goed heeft... In 2018 heeft Eric grendel mijn zaak aangenomen. Hij heeft me in alle opzichten zeer goed behandeld. Ik kijk dan ook terug op een moeilijke periode waar Cure letselschade mij heel goed heeft geholpen.

Bojan

Cure letselschade heeft ons fantastisch bij gestaan. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Eric. Hij gaat nauwkeurig te werk, is betrokken, professioneel en houd je goed op de hoogte over het... Cure letselschade heeft ons fantastisch bij gestaan. Wij zijn ontzettend goed geholpen door Eric. Hij gaat nauwkeurig te werk, is betrokken, professioneel en houd je goed op de hoogte over het proces en verloop van jouw letselschadezaak. Het contact met Eric verloopt prettig en duidelijk.

Trijnie Keijer

Ik ben heel goed geholpen door Erik Grendel ,van Cure Letsel schade

Reactie Cure Letselschade:

Dankjewel voor je beoordeling Trijnie. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst!

G. Gokce

Mijn ervaring met Mr. Grendel is erg positief. Hij heeft me professioneel, snel en eerlijk geholpen. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Reactie Cure Letselschade:

En ik heb jou graag geholpen bij je zaak Gülsüm!

Marijke de Ruiter

Van begin tot het eind heldere, open communicatie en uitleg over alle genomen stappen. Prima afhandeling van de zaak! Een hele dikke pluim voor Eric Grendel!

Jaap Droogers

Uitstekende hulp en begeleiding gekregen na een fietsongeluk

Alev Satilmis

Dhr. Grendel is voor mij niet alleen mijn belangenbehartiger geweest geweest, maar ook mijn steun en toeverlaat. Ik was regelmatig overstuur of zelfs in lichte paniek en hij heeft altijd de tijd... Dhr. Grendel is voor mij niet alleen mijn belangenbehartiger geweest geweest, maar ook mijn steun en toeverlaat. Ik was regelmatig overstuur of zelfs in lichte paniek en hij heeft altijd de tijd voor me genomen en mij een veilig gevoel gegeven. Ik ben tevreden met het eind resultaat en denk niet dat ik het beter had kunnen treffen.

Marie-José

Alles netjes afgehandeld!