Jansen-Wijsmuller & Beuns

Dagelijkse zendingen verlopen bijna altijd goed. Communicatie met customer service desk ook goed.

Reactie CTS GROUP | European Distribution & Logistics:

Bedankt voor de mooie review Natalie!
Fijn om te horen dat de eerste palletzendingen zo goed zijn verlopen.

van der basch trading

Schone

Loopt erg goed.

QPS Handel

Good enough

Verhoef Transport BV

Vaak als CTS zelf zendingen uitvoert gaat het wel goed. Echter als ze een zending doorspelen naar DPD wat vaak met pakketten gebeurt raakt er nog wel eens wat zoek is. En duurt het erg lang voor er... Vaak als CTS zelf zendingen uitvoert gaat het wel goed. Echter als ze een zending doorspelen naar DPD wat vaak met pakketten gebeurt raakt er nog wel eens wat zoek is. En duurt het erg lang voor er bekend is wat er aan de hand is.

Beste M,
Bedankt voor je review.
Beste M,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Bij CTS GROUP zijn we constant is constant bezig met het verbeteren van onze service. Wij gaan dit dan ook zeker meenemen als verbeterpunt.

The Rogue Company

Helemaal top

Allard Visser

We laten door CTS onze zendingen uit Italië halen. Zijn tevreden over de samenwerking.

Eduard

Bij elke zending is de service top. Snelle levering en goed contact met zowel de planning als met de klantenservice.

Beste Eduard,
Bedankt voor je mooie 5-sterren review!