Allard Visser

We laten door CTS onze zendingen uit Italië halen. Zijn tevreden over de samenwerking.

Eduard

Bij elke zending is de service top. Snelle levering en goed contact met zowel de planning als met de klantenservice.

Reactie CTS GROUP:

Beste Eduard,
Bedankt voor je mooie 5-sterren review!

Jan Lindhout

Mijn ervaringen met CTS Group ervaar ik zeer positief. De zendingen worden altijd netjes op tijd afgeleverd en als er iets fout gaat, wordt dit tot nu toe binnen 12 uur verholpen. Ik heb van mijn... Mijn ervaringen met CTS Group ervaar ik zeer positief. De zendingen worden altijd netjes op tijd afgeleverd en als er iets fout gaat, wordt dit tot nu toe binnen 12 uur verholpen. Ik heb van mijn klanten ook nog geen op- of aanmerkingen gekregen over het bezorgen van CTS/DPD. De sales-afdeling en de customer service afdeling werken heel goed en je kunt altijd bij ze terecht. Al met al komt het er op neer dat wij Colours & Green zeer tevreden zijn met de services van CTS Group.

ZUCA Europe

Drama. Levering wordt steeds uitgesteld. Hierdoor geen deelname aan belangrijk tournament.

Prima, zoals verwacht van eerdere ervaringen in het verleden.

Speel Goed BV

Vriendelijk, snel en duidelijk

HZPC Holland B.V.

Zending naar Duitsland van een groot/zwaar pakket - zeer goed verlopen!

Erise K (Jua )

Prompt response/ reasonable price.
I recommend.

BOKO international

It was working very smoothly and nicely. Thank you for your support!

Luke Verboom / Fox Global

Laad adres op de hoogte gebracht van auto gegevens door Belgische partner.
goed op de hoogte gehouden van de problemen met laden. 2e keer laden geen probleem.
op tijd afgeleverd bij...
Laad adres op de hoogte gebracht van auto gegevens door Belgische partner.
op tijd afgeleverd bij aflever adres.