Kuipers

Is nog te vers

Later misschien

Ganzinga Willem en Van Dyck Marianne

Cruisewinkel is sinds jaren een vertrouwd anker voor het boeken van onze cruise.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Het te dikwijls "pushen" om over te gaan tot de boeking is soms heel vervelend. Hebben we trouwens in één van de mailwisselingen laten begrijpen. Geef de klant de tijd om te overwegen. Het gaat... Het te dikwijls "pushen" om over te gaan tot de boeking is soms heel vervelend. Hebben we trouwens in één van de mailwisselingen laten begrijpen. Geef de klant de tijd om te overwegen. Het gaat trouwens om een aanzienlijk bedrag en in deze tijd van onvoorspelbare situaties/ oorlog in Oekraïne, Covid etc.. dit maakt het een klant niet makkelijker om over te gaan tot een boeking. Een wijze raad, geef de klant de tijd om tot een beslissing over te gaan. Don't push too much en alles komt goed.

Ronny Van de Walle

Steeds goede en correcte afhandeling van dossier en altijd vriendelijk

Wachttijden via de telefoon, moeilijk bereikbaar soms tot 20 minuten wachttijd

Deroo

Ik heb een perfecte telefonisch contact gehad. Het was een zeer vriendelijke meneer die me tijd gaf om de vragen te stellen. Ik heb dan onmiddellijk geboekt. Maar toen ik vroeg om ook... Ik heb een perfecte telefonisch contact gehad. Het was een zeer vriendelijke meneer die me tijd gaf om de vragen te stellen. Ik heb dan onmiddellijk geboekt. Maar toen ik vroeg om ook vliegtuigtickets te voorzien was dit wat minder: veel te duur en zeer slechte vliegverbindingen. Ik heb dan zelf op intertnet gezocht en betere verbindingen gevonden en veel goedkoper.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

De vliegtickets eens herzien, ze kunnen veel goedkoper en betere vluchten

D.Cremer

Ik miste toelichting op de site bij de betreffende cruise over excursies. Ik wilde hierover bellen met een aantal vragen maar het lukte meerdere dagen niet om contact te krijgen. Mijn mail werd... Ik miste toelichting op de site bij de betreffende cruise over excursies. Ik wilde hierover bellen met een aantal vragen maar het lukte meerdere dagen niet om contact te krijgen. Mijn mail werd echter wel heel snel beantwoordt.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

vermeld waar men gegevens over excursies kan vinden. B.v. dat dat in dit geval op site van de rederij gevonden kan worden

Wendy

De website werkt niet lekker met op en neer bladeren en we hadden bijna per ongeluk een stapelbed geboekt ipv een 2 persoonsbed. Was een beetje onduidelijk. Ook jammer dat de prijs online lager is... De website werkt niet lekker met op en neer bladeren en we hadden bijna per ongeluk een stapelbed geboekt ipv een 2 persoonsbed. Was een beetje onduidelijk. Ook jammer dat de prijs online lager is dan de daadwerkelijke prijs.

Wel heel fijn dat je op de plattegrond je hut kan kiezen. Mijn partner is fysiek beperkt, dus is het fijn te kijken naar een makkelijk bereikbare hut.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Er staat erg veel info tegelijk op 1 pagina. Dit maakt het erg onoverzichtelijk.

Roger Thomas

Tweede keer dat ik met u boek en ben tevreden.

Tot nu toe niet

C. Ritfeld

Prima behandeld

neen

Benny v.d. Wiele

Even zoeken maar dan heb je ook wat.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Bij sommige cruises kan je geen hut selecteren

c.donath

Een prettige winkel om een cruise te boeken ,behulpzaam ,vriendelijk en ter zake kundig