Desair Winnie

We werden heel vriendelijk verwelkomd en de bediende gaf ons, zeer professioneel, toelichting over de mogelijke Cruises! Ze nam uitgebreid de tijd op een rustige manier!
Hartelijk dank aan...
Hartelijk dank aan haar!

Neen

Jamers willem

Geweldige service. Zeer klare en duidelijke info. Vriendelijke personeel. Goede afspraken. We zijn 100% tevreden, zowel van deze boeking als van de vorige. Wondercruises blijft voor ons nr 1.

Geen enkel

Soms moeilijk telefonisch bereikbaar

interne communicatie

Reactie Wondercruises.be:

Geachte heer,
Het spijt ons dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft.
Wij ervaren momenteel een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de...
Geachte heer,
Wij ervaren momenteel een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de (aan)vragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen. Tevens hebben wij ons team recent uitgebreid, waardoor de reactietijd snel zal verkorten.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis!
Team Wondercruises

Paul Janssoone

Alles verliep perfect

neen

Dobbels Patrick

Top Service - aangename reactie op onze vragen

N/A

Nancy Bouserie

Heel vriendelijke service. De gekregen info was duidelijk en uitgebreid. Elke vraag werd zo vlug mogelijk beantwoord. Alles werd duidelijk meegedeeld op een aangename manier zonder aandringen.

Doe zo verder.

Dermonde Gaston