Service
Eenvoud boeken

Johan

Wat is het een prettige ervaring bij Cruisereizen.nl. De medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en klantgericht. Ze werken snel en willen een stap extra doen om de juiste cruise voor je te... Wat is het een prettige ervaring bij Cruisereizen.nl. De medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en klantgericht. Ze werken snel en willen een stap extra doen om de juiste cruise voor je te vinden en blijven attent en betrokken tot het eind ook als het eens tegen zit. Bedankt voor de goede service.

Lydia

Na mijn ervaringen met de HAL en ook andere maatschappijen ga ik alleen nog met de HAL op stap. 1 juni as gaan we weer.

Rob De Backer

Met het boeken op de website na het ontvangst van de offerte, was het kinderspel. Echter zouden we gebeld worden over de offerte, maar werd eerder gebeld dan dat we de offerte hadden. Op het moment... Met het boeken op de website na het ontvangst van de offerte, was het kinderspel. Echter zouden we gebeld worden over de offerte, maar werd eerder gebeld dan dat we de offerte hadden. Op het moment we gebeld werden 18.15 uur, zat ik in een restaurant, adviseur van CruiseReizen zou 20.00 uur nog eens proberen, maar tevergeefs. Wij hebben de volgende dag maar zelf contact opgenomen met CruisReizen. Daar goed geholpen om daarna de boeking definitief geboekt.

Pieter Smit

Meerdere keren een reis geboekt bij cruisereizen.nl steeds weer zeer gemotiveerde medewerkers die alles voor je doen om het maar zo makkelijk mogelijk te maken.

Lydia

De service aan de telefoon is goed tot zeer goed. Omdat ik dan wel eens denk komt wel en dan merk je ik had toch even moeten bellen.

Pvd Meer

Heel goede ervaring Voor ons is het een grote lange reis ,cruise reizen doet er alles aan om het zo goed mogelijk te begeleiden. Voor ons vergt dit veel geduld omdat wij welke elke keer vragen... Heel goede ervaring Voor ons is het een grote lange reis ,cruise reizen doet er alles aan om het zo goed mogelijk te begeleiden. Voor ons vergt dit veel geduld omdat wij welke elke keer vragen hebben omdat het niet elke dag is dat wij zo,n lange dure reis boeken . Maar alles word netjes uitgelegd tot nu toe is niets te veel. Wij hebben dit nodig. Dus veel waardering voor de crew en vooral Ayla.

P Neijenhuis

Telefonisch geboekt en erg plezierig geholpen, ook met terugbellen omdat er iets niet klopte andere collega super behulpzaam en binnen paar minuten al mail met goed aanpassing. Ook per mail erg... Telefonisch geboekt en erg plezierig geholpen, ook met terugbellen omdat er iets niet klopte andere collega super behulpzaam en binnen paar minuten al mail met goed aanpassing. Ook per mail erg gastvrije indruk

Wim Hulshof

Top Service. Medewerkers zeer attent en 100 procent correct.

Con

Grote klasse zo we te woord zijn gestaan en advies bij de boeking.Toby neemt alle tijd en denkt met je mee. Super fijne ervaring met Cruise reizen.