Service
Eenvoud boeken

Marieke

Alweer de tweede cruise bij jullie geboekt, hoe fijn is het dan dat jullie nog precies weten wat wij willen, alle gegevens al invullen en ervoor zorgen dat alles goed geregeld is, gewoon fijn om... Alweer de tweede cruise bij jullie geboekt, hoe fijn is het dan dat jullie nog precies weten wat wij willen, alle gegevens al invullen en ervoor zorgen dat alles goed geregeld is, gewoon fijn om even te kunnen bellen als dat nodig is, bedankt weer!

Marieke

Sandra

Geweldige service op een vriendelijke manier, met mensen die mee denken, deskundig zijn, en de indruk te geven tijd voor je te hebben en met je begaan te zijn.

Minny

Prima geholpen voor een mooie prijs. Zeker een aanbeveling.

Didier

Vriendelijk efficiente klanten service, Behulpzaam met het boeken van meerdere cabinnes.

Herman

Altijd goed bereikbaar, vriendelijk en goed geholpen

Ton

Contact was aangenaam en snel

Remo Gieling

Werd zeer kundig en correct geholpen.

John

Bij de reservatie van een cruise had ik deze offerte geannuleerd maar later er toch op teruggekomen met een hoop extra werk voor de cruise adviseur. Desondanks steeds even vriendelijk en echt... Bij de reservatie van een cruise had ik deze offerte geannuleerd maar later er toch op teruggekomen met een hoop extra werk voor de cruise adviseur. Desondanks steeds even vriendelijk en echt behulpzaam. Wat nog belangrijker is: onmiddellijk antwoord per mail en telefoon. Ik denk dat wij met gerust gemoet op cruise kunnen vertrekken in het najaar.

D.

Snelle reacties en volledig aansluiten bij de wensen. Laura is echt fantastisch en ik raad iedereen zo’n fijne ervaring aan.

Het meedenken, de snelle reactie’s en acties.