Service
Eenvoud boeken

Lydia

De service aan de telefoon is goed tot zeer goed. Omdat ik dan wel eens denk komt wel en dan merk je ik had toch even moeten bellen.

Pvd Meer

Heel goede ervaring Voor ons is het een grote lange reis ,cruise reizen doet er alles aan om het zo goed mogelijk te begeleiden. Voor ons vergt dit veel geduld omdat wij welke elke keer vragen... Heel goede ervaring Voor ons is het een grote lange reis ,cruise reizen doet er alles aan om het zo goed mogelijk te begeleiden. Voor ons vergt dit veel geduld omdat wij welke elke keer vragen hebben omdat het niet elke dag is dat wij zo,n lange dure reis boeken . Maar alles word netjes uitgelegd tot nu toe is niets te veel. Wij hebben dit nodig. Dus veel waardering voor de crew en vooral Ayla.

P Neijenhuis

Telefonisch geboekt en erg plezierig geholpen, ook met terugbellen omdat er iets niet klopte andere collega super behulpzaam en binnen paar minuten al mail met goed aanpassing. Ook per mail erg... Telefonisch geboekt en erg plezierig geholpen, ook met terugbellen omdat er iets niet klopte andere collega super behulpzaam en binnen paar minuten al mail met goed aanpassing. Ook per mail erg gastvrije indruk

Wim Hulshof

Top Service. Medewerkers zeer attent en 100 procent correct.

Con

Grote klasse zo we te woord zijn gestaan en advies bij de boeking.Toby neemt alle tijd en denkt met je mee. Super fijne ervaring met Cruise reizen.

Fam Vonk

Wat een Fijn Contact met diverse medewerkers gesproken. Allemaal proffesioneel, Top bedankt! We hebben een mooie Cruise 🚢 geboekt.

Simone Marcus

Snel iemand aan de telefoon, goed geholpen, gewoon prima!

Corina

Snelle en klantvriendelijke service.

Harrie

Fijn contact, goede service en snel met reageren. Ook prettig dat je snel geholpen wordt.