Service
Eenvoud boeken

Monica Slegers

Met mijn gezin van 9 personen zo ontzettend vriendelijk en geduldig geholpen, met veel kennis en spontaniteit doen ze moeite om onze droomreis werkelijkheid te laten worden

Ann Philibert

Vriendelijk, behulpzaam, klantgericht

Ik heb nu al een paar keer een cruise geboekt bij cruisereizen.nl en ben tot de conclusie gekomen dat dit echt het beste adres is om een cruise te boeken. Geloof me, ik heb heel wat ervaring bij... Ik heb nu al een paar keer een cruise geboekt bij cruisereizen.nl en ben tot de conclusie gekomen dat dit echt het beste adres is om een cruise te boeken. Geloof me, ik heb heel wat ervaring bij andere aanbieders. Goede bereikbaarheid, vakkundigheid en topklasse klantenservice, in één woord GEWELDIG.

Lia Overvliet

Echt bijzonder hoe Ingrid mij heeft geholpen om een cruise te boeken, zoveel geduld en goede adviezen, een heel fijne er wring.

Lia Overvliet

Bodhi Geerlings

Een 10 met een griffel

Astrid

Tijdens telefoongesprek werd alles duidelijk uitgelegd, daarna snel mails en bevestigingen en voelt goed!

Barend Veer

Goed geholpen en uitgelegd door Toby

C.B. van der Werke/e.o.

Persoonlijke afhandeling van het hele proces meer dan prima