Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Andries van der Veen

Ontzettend plezierig en zorgvuldig begeleiding. Adviseur deed in mijn beleving meer dan ik mocht verwachten.

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Kappersgroothandel Kampen

Vertrouwd

Nvt

Ten Cate Holding

Prima overleg, duidelijk en overzichtelijk.

Geen.

J.H. Klapmuts

Makkelijk, toegankelijk, degelijk, betrouwbaar, meedenkend.

NL.BUNQ.COM

Boos

Luister

Velox TL B.V.

Vriendelijkheid, snel reactie, duidelijkheid en komt afspraken na. Ik raad hun zeker aan!

N.v.T

ANL IT

Contact met Marco was heel erg fijn. Hij heeft ons heel goed begeleid in het proces.

Ga zo door!

Tom

Kevin is heel bereikbaar en hij geeft zijn adviseren zeer op de persoonlijke situatie. Is open en eerlijk over de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Niet echt

Zandbergen makelaardij