Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

DLC Logistics

Fijn dat er ook een andere manier is voor financiering, dit omdat de banken tegenwoordig niets meer doen. ze weten waar ze het over hebben, adviseren en denken mee met de klant, top!

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

misschien de uitleg vooraf wat duidelijker

IN2DOORS B.V.

Ons contact met Dirk Baron was heel vriendelijk, uitstekende uitleg en snel handelen.

Geen toevoeging. Dirk ga zo door!

Kacper Grunt

Mijn adviseur is door het vuur gegaan voor me

Niks

De Klinker B.V.

Richard heeft ons goed geholpen, contact was prettig en altijd bereikbaar.

Barbershop Sham

Super

Jullie hebben ervaring

Todo transport

Gewoon goed

Meer bekendheid aan het product geven.
Meer reclame??

Inis Mor bv

Het hele proces ben ik goed bijgestaan door Credion. Alle zorgen en werkzaamheden werden volledig uit handen genomen, waardoor ik tijd had voor andere dingen. De samenwerking was prettig, discreet... Het hele proces ben ik goed bijgestaan door Credion. Alle zorgen en werkzaamheden werden volledig uit handen genomen, waardoor ik tijd had voor andere dingen. De samenwerking was prettig, discreet en vakkundig.

vooraf een schatting van de kosten opgeven

FWA Medical en Project beds bv

Fijn contact en adequaat en goed geholpen.

Ik heb geen tip ter aanvulling.

Marcel Grooten / DoMicro BV

Toegewijd, betrokken, ondersteunend, deskundig

?? geen idee

Sunny Energy Zonnepanelen BV

Prettige samenwerking met snelle schakelingen en goed advies en begeleiding

Meer uitleg vooraf over hoe de verschillende financieringen in zijn werk gaan en hoe bijvoorbeeld de opnames werken en of dat er meteen een groot bedrag op de rekening wordt gestort of dat je... Meer uitleg vooraf over hoe de verschillende financieringen in zijn werk gaan en hoe bijvoorbeeld de opnames werken en of dat er meteen een groot bedrag op de rekening wordt gestort of dat je facturen moet indienen om de leningen aan te vragen in kleinere hapjes.