Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Soet Wonen & Slapen

Het ging super!

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Wellicht een breder aanbod creeren voor onverzekerden, daar liep het een beetje op vast.

Lejosloepverhuur

Prettige samenwerking met Kevin van Kempen. Reageert vrijwel direct. Goed bereikbaar en meedenkend.

Ga zo door. Prettige samenwerking gehad.

enjee kappers

Deskundig, meedenkend

Rody

Michel Bierhuizen heeft topwerk afgeleverd. Bereikbaarheid was grandioos en hij wist precies op welke momenten hij een telefoontje of een mailtje moest sturen om mij te updaten.... Michel Bierhuizen heeft topwerk afgeleverd. Bereikbaarheid was grandioos en hij wist precies op welke momenten hij een telefoontje of een mailtje moest sturen om mij te updaten. Financieringsaanvraag was goed opgezet en snel voltooid.

Geen tips te noemen!

House of modelcars BV

Prima. Alles loopt snel, makkelijk en persoonlijk

geen idee

Op Maarhuizen

Prettige samenwerking

nvt

Louis de Win

Ongecompliceerde contactopname, recht toe, recht aan gesprek.

iets meer balansering tussen leenbedrag en de te leveren zekerheid zou wel wat prettiger geweest zijn, vooral omdat de notariskosten in Belgie afhankelijk zijn van het leenbedrag. Zo waren de kosten... iets meer balansering tussen leenbedrag en de te leveren zekerheid zou wel wat prettiger geweest zijn, vooral omdat de notariskosten in Belgie afhankelijk zijn van het leenbedrag. Zo waren de kosten voor het Nederlandse deel ca. 1.000,- terwijl we voor de zekerstelling van het Belgische deel ruim 10.000,- moesten betalen.

Dreadshop B.V

Geweldig! Daniël heeft ons ontzettend goed geholpen. Kundig, vriendelijk en nam altijd de tijd voor ons.

Geen, alles is top verlopen!

Texel

Zeer vriendelijk, veel kennis en snelle communicatie.

Eventueel meer info over de aflossing van de hypotheek.

Rijpma vastgoed

Goed advies en de juiste financiering gevonden

Nvt