Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Industrial Product Solutions

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Wat eerder in het traject om alle nodige stukken vragen. Die werden nu gespreid opgevraagd wat de snelheid misschien niet ten goede kwam.

Starink Tuinwerk en grondverzet

Korte lijntjes, goede advies

de kosten van credion van te voren bespreken

Kupron BV

Credion komt altijd met een oplossing waar de bank het laat afweten

1. Facturing. 2. Hypotheken

Van Zoest Uitvaart Holding BV

Deskundig, eerlijk, doortastend

n.v.t. dus ga zo door

Gaudium BV

Snelle dienstverlening en adviseur is zeer kundig

ga zo door

Rensink bv

Richard heeft ons zeer professioneel en kundig geadviseerd. Was zeer betrokken en goed bereikbaar.

Poeh, moeilijk! De dienstverlening is uitstekend bevallen.

Stil Bouw Bedrijf

Almar Bruggeman De Brug Revalidatiezorg

Prettige gesprekken met de adviseur, kundig, dacht goed mee in verschillende scenario's

Tevoren even goed samen op een rij zetten welke randvoorwaarden er zijn voor krediet bij verschillende instanties en de klant meenemen hoeveel tijd en doorlooptijd het naar verwachting kost om... Tevoren even goed samen op een rij zetten welke randvoorwaarden er zijn voor krediet bij verschillende instanties en de klant meenemen hoeveel tijd en doorlooptijd het naar verwachting kost om krediet te verkrijgen. Het duurde namelijk veel langer dan verwacht, omdat ik niet meteen aan alle eisen voor het krediet voldeed. Als ik eerder had geweten welke voorwaarden er waren, had ik daar sneller op in kunnen zetten om het te regelen of heel andere keuzes gemaakt.

serdar

Perfect

alles was goed geen verbeter punten

St.Societeit SunClub

Wij hebben onze financieringsregisseur Ruud als zeer professioneel, constructief en bovenal spitsvondig ervaren.