Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Jan de Lange

Onze adviseur was duidelijk, zakelijk,maar ook een innemend persoon.Credion in het algemeen,correct op alle fronten.

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Ik zou het niet weten.ging gewoon super!!

vof damsteegt

Jacare

Doeltreffend en transparant

RUMO Beheer BV

Fijn om mee samen te werken en goed advies

Willem houwing holding bv

Gezinshuis de Kauwgomballenboom

Heel positief. Vriendelijk, maar to the point en direct. Heel fijn om zaken mee te doen.

Geen, ik ben helemaal tevreden.

Joris van Splunter

Ruud heeft mij goed begeleid en kritisch naar de post gekeken waarna er een heldere en duidelijke vraag/behoefte is geformuleerd richting een aantal financiele partijen. Tot en met de laatste fase... Ruud heeft mij goed begeleid en kritisch naar de post gekeken waarna er een heldere en duidelijke vraag/behoefte is geformuleerd richting een aantal financiele partijen. Tot en met de laatste fase is Ruud betrokken bij de onderhandelingen en een juiste afronding met alle partijen.

nvt

La Haya Padel B.V.

Tijdens het traject goede adviezen en tips gekregen.

Geen tips, complimenten voor de telefonische bereikbaarheid en snelle reacties op mijn vragen.

The Infrastructure Group B.V.

R. Seleman

Ruud Lubbers is snel in het regelen van de financiering en helder in zijn advies.

Bemiddelingskosten zijn relatief hoog voor het werk wat nodig is voor de financiering. Maar gezien de weinige administratieve rompslomp en snel geregel is het voor mij het wel waard. Wellicht dat... Bemiddelingskosten zijn relatief hoog voor het werk wat nodig is voor de financiering. Maar gezien de weinige administratieve rompslomp en snel geregel is het voor mij het wel waard. Wellicht dat andere klanten wel van deze hoge kosten kunnen schrikken.