Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

serdar

Perfect

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

alles was goed geen verbeter punten

St.Societeit SunClub

Wij hebben onze financieringsregisseur Ruud als zeer professioneel, constructief en bovenal spitsvondig ervaren.

J Bos

Oplossingsgericht en betrokken.

blijf scherp en vol passie

J.H. Bakhuis

Reinier Massaar adviseur bij Credion heeft mij geholpen voor het verkrijgen van een hypotheek op een woonhuis en een bedrijfspand welke verhuurd wordt. Gezien niet veel banken huurinkomsten als... Reinier Massaar adviseur bij Credion heeft mij geholpen voor het verkrijgen van een hypotheek op een woonhuis en een bedrijfspand welke verhuurd wordt. Gezien niet veel banken huurinkomsten als inkomen mee-tellen. was het een hele klus om de geschikte partners hierbij te vinden, maar dankzij het zeer uitgebreide netwerk van Reinier is het gelukt.

1: Op deze voet doorblijven gaan
2: Niets hoeft beter, ze doen waar ze voor staan.

J.J.Messemaker Hoveniers

Het was prettig om met Daniel samen te werken.

van bussel international bv

Duidelijke en korte combinatie

gezien ikzelf zeer tevreden ben heb ik hier geen opmerking over

Blokker

Positief, korte lijnen

Credion Culemborg

Het advies is persoonlijk, op maat, doordacht en rustig. Goede uitleg.

De Gouwe Interhold BV

Voelde snel vertrouwd aan en er werd snel geschakeld

Geen directe tips..

OSVI Hospitality en Vastgoed

Zo fijn, geen plannen schrijven niet eindeloos bellen en schrijven met de bank of financier. Reinier praat de taal van de bankier en kan ditbzowel in het voortraject als tijdens, als daarna enorm... Zo fijn, geen plannen schrijven niet eindeloos bellen en schrijven met de bank of financier. Reinier praat de taal van de bankier en kan ditbzowel in het voortraject als tijdens, als daarna enorm goed.

geen, enkel dat niemand credion nog kent in de buurt ik wil dat wel zo houden, toch stuur ik iedereen door.