Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

De Baar touringcars

Duidelijk , open en eerlijk

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

geen idee heb het idee dat het zeer professioneel is aangepakt

event catering

Passend advies en fijne ervaring

Vroegop Tuinhuisjes

Zeer duidelijk en professioneel

nvt

Grilroom linahmorsal

Ik blijf voor altijd klant Van Credion.

Het is zo goed geregeld.

Hogervorst Beheer BV

Positief

Westveer Holding B.V.

Er werd op meegedacht over de invulling van onze financieringsbehoefte en dit werd op een duidelijke uitgelegd.

Iets duidelijker zijn in de offerte (succes voor diegene die krediet zoekt is pas een succes wanneer het krediet wordt verstrekt, terwijl succes voor Credion één of meerdere offertes is).

Eerste Kwartier Gebiedsontwikkeling Spoorzon BV

We zijn op zeer goede wijze geholpen door Jitske Boerkamp bij ons lastig te financieren project (kleinschalig zonnepark in Deventer. Ze heeft alle denkbare opties verkend, ons met de juiste... We zijn op zeer goede wijze geholpen door Jitske Boerkamp bij ons lastig te financieren project (kleinschalig zonnepark in Deventer. Ze heeft alle denkbare opties verkend, ons met de juiste crowdfunder in contact gebracht, deze waar nodig aangezet tot actie, en bleef tijdens en na de (geslaagde) crowdfunding campagne de vingers aan de pols houden. Ze leefde met ons mee!

Autowaspark Kuzee

Samen met Hans van Dienst een strategisch 5-jaren (groei)plan gemaakt voor ons bedrijf. Aan de hand van dit plan hebben we zelf een duidelijke focus voor het bedrijf, maar creëren we ook een... Samen met Hans van Dienst een strategisch 5-jaren (groei)plan gemaakt voor ons bedrijf. Aan de hand van dit plan hebben we zelf een duidelijke focus voor het bedrijf, maar creëren we ook een duidelijk beeld voor de financierder die meestapt in dit 5-jarenplan. Tot nu toe is elke stap conform plan uitgevoerd, dankzij dit plan. Hans helpt ons met de onderhandelingen met de financierder en denkt mee in de breedste zin van het woord.

Ik heb Credion sec ingezet voor het 5 jarenplan en de onderhandelingen met de financierder. Dit jaar willen we de samenwerking intensiveren.

Hans zal eerste contact worden voor...

Hans zal eerste contact worden voor financierder, graag willen we Hans ook meenemen in de huidige financieringen die voor zijn tijd zijn aangegaan.

Eerste Kwartier Gebiedsontwikkeling Spoorzon B.V.

We hebben een heel fijn contact gehad in een lastige zoektocht. We zijn uitgekomen op een vorm van financiering die we zelf ook wel hadden bedacht, maar door de begeleiding van Credion hebben we... We hebben een heel fijn contact gehad in een lastige zoektocht. We zijn uitgekomen op een vorm van financiering die we zelf ook wel hadden bedacht, maar door de begeleiding van Credion hebben we toch gunstiger voorwaarden weten te creëren, dus alle lof!

ik zie voor nu geen verbetering

Ocean Group

Victor is een uitstekende professional met goede communicatie skills. Heeft voor ons een prima financiering geregeld en continu zat hij bovenop het proces, wat er toe heeft geleid dat het eigenlijk... Victor is een uitstekende professional met goede communicatie skills. Heeft voor ons een prima financiering geregeld en continu zat hij bovenop het proces, wat er toe heeft geleid dat het eigenlijk - ondanks de complexiteit - goed is verlopen.

Geen.