Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Illusion Hair

Snel, professioneel en flexibel!

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Alles prima

Kim Arendzen

Zeer tevreden

Output Projecten B.V.

De start was goed, de lening werd toen uitgezet bij Bricwise. Dat werd een moeizaam traject. De uitgangspunten /doel van de lening werd gedurende het proces door Briswise compleet uit het oog... De start was goed, de lening werd toen uitgezet bij Bricwise. Dat werd een moeizaam traject. De uitgangspunten /doel van de lening werd gedurende het proces door Briswise compleet uit het oog verloren. Door inzet van Hans Horstink is het wel weer redelijk op zijn pootjes terecht gekomen. Niet volgens het voorgestelde planning, waardoor ik mij afspraak met mijn geldverstrekker niet na kon komen. Ook het wel of niet in de openbaarheid brengen van de lening ging niet goed, ik wist niet dat het op internet stond. Bij het opstellen van de overeenkomst ging ook veel fout en werden er door Briswise veel fouten (of eigen inbreng) gemaakt. Als ik nu de rente afrekeningen zie gaat dat ook nog niet goed, dat behoeft nog aandacht. Doordat de planning gedurende het traject niet gehaald werd, werden we ingehaald door de tijd. Er kwamen al leveringen voor dat de lening rond was. Dat gaf ook weer problemen die moeizaam opgelost werden door Bricwise.
Hans Horstink heeft daar een positieve inbreng in gehad als mediater tussen de verschillende partijen. Dus al met al een moeizaam traject waarbij de nasmaak bij mij nog niet goed is, gezien de renteafrekening en ook de bepaling van de fee voor Bricwise. De Fee van Credion is netjes en correct.

Wanneer er zaken gedaan worden met Bricwise deze goed opvolgen.

Laveno Metaalbewerking

Zeer goed

Graag ontvangen we een melding als er een blokkade is geactiveerd

Houtzagerij de Witte

Na een aantal keren een afwijzing te hebben gekregen omdat we een object wilden financieren wat aardig onbekend is, hadden we het met Credion heel snel rond. Top gedaan!

Het persoonlijke aspect wat jullie hebben vasthouden.

Barbershop Twello

John heeft me geholpen geweldig persoon maakt alles mogelijk!!

BD Flowers

Om mijn probleem op te lossen ben ik tot het gewenste resultaat gekomen

?

NL Exceptioneel

Zeer persoonlijk en laagdrempelig

?

Dakdekkersbedrijf Kees Visseren

Persoonlijk contact was super!

wij hebben geen tip alle contacten waren super goed

Arend Couperus

Super

Vind het super dat het zo kon . Verder geen tips. Vind het wel een beetje prijzig . Maar mooi dat er subsidie voor was.