ELisas

Snel makkelijk en geen omkijken naar, fijn om mee te werken.

MediaReps

Was mijn eerste ervaring met Credifin en deze was zeer positief.

Prima bedrijf. Zetten zich volledig in en hebben voor ons alle zaken naar volle tevredenheid weten af te handelen. Door middel van het inloggen in het systeem kan men exact de status van de zaken... Prima bedrijf. Zetten zich volledig in en hebben voor ons alle zaken naar volle tevredenheid weten af te handelen. Door middel van het inloggen in het systeem kan men exact de status van de zaken zien. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

Ik ben tevreden over de dienstverlening van Credifin, met name het traject richting de rechtbank. Wel had ik wat meer ondersteuning verwacht bij het geven van antwoorden naar de tegenpartij. Nu... Ik ben tevreden over de dienstverlening van Credifin, met name het traject richting de rechtbank. Wel had ik wat meer ondersteuning verwacht bij het geven van antwoorden naar de tegenpartij. Nu moesten wij zelf vaak de tekst aanleveren.

Ik ben erg tevreden met het resultaat en met de manier van werken. Toen ik belde over het feit dat ik een betaling had ontvangen vond ik de medewerker die ik toen sprak bekwaam en professioneel,... Ik ben erg tevreden met het resultaat en met de manier van werken. Toen ik belde over het feit dat ik een betaling had ontvangen vond ik de medewerker die ik toen sprak bekwaam en professioneel, maar wel enigszins onverschillig. Dat is dan ook mijn enige minpuntje.

Prettige ervaring met Credifin. Was mijn eerste keer dat ik een incasso heb moeten inschakelen. De medewerkers waren zo aardig mij eea toe te lichten zowel telefonisch als per mail. Ik had een zeer... Prettige ervaring met Credifin. Was mijn eerste keer dat ik een incasso heb moeten inschakelen. De medewerkers waren zo aardig mij eea toe te lichten zowel telefonisch als per mail. Ik had een zeer onwelwillende klant maar door de inspanningen van Credifin is hij toch uiteindelijk over de brug gekomen.

Steven

Top bedrijf, handelen alles snel en netjes af.

Zeer tevreden met de dienstverlening.

Inmiddels enkele keren gebruik gemaakt van de diensten van Credifin.
Tot op heden telkens met een goed eindresultaat, waarbij de openstaande vorderingen zijn voldaan.

Het digitaal kunnen volgen van de stappen in het incassoproces is handig.
Het digitaal kunnen volgen van de stappen in het incassoproces is handig.
Het bedrijf denkt mee in de juiste oplossing op het juiste moment en probeert je te behouden voor het maken van onnodige kosten.