Temo InternetServices

Fijn contact, makkelijk aanmeldsyteem voor incasso, snelle reactie, 100% inzet om de vordering binnen te halen

Snel, accuraat, resultaatgericht. Gelukkig heb ik niet vaak een incasso specialist nodig maar alle keren dat het nodig was heb ik kosteloos iedere cent teruggekregen. Ik kan Credifin dan ook 100%... Snel, accuraat, resultaatgericht. Gelukkig heb ik niet vaak een incasso specialist nodig maar alle keren dat het nodig was heb ik kosteloos iedere cent teruggekregen. Ik kan Credifin dan ook 100% aanbevelen.

Social Checkpoint V.O.F.

Vanuit ons perspectief is Credifin Nederland een goed verzorgd bedrijf.
Vanuit ons perspectief is Credifin Nederland een goed verzorgd bedrijf.
Dit kunnen wij u mededelen aangezien er altijd netjes en op tijd gereageerd wordt, er altijd contact wordt opgenomen wanneer er een verandering met één van onze debiteuren plaatsvindt en natuurlijk het feit dat er profijt voor ons in zit: zonder Credifin zouden wij geld mislopen van debiteuren, wat niet meer het geval is sinds wij met Credifin werken. Natuurlijk lukt het incasseren niet altijd maar dat hangt puur van de debiteur af en niet bij de werkprocedure van Credifin.

Limbo Design Media

Ik ben erg tevreden over credifin. Vooral het feit dat er snel en adequaat wordt gehandeld en dat ik alles netjes realtime kan zien wat er per klant gebeurd in mijn online account. Ik zal het al... Ik ben erg tevreden over credifin. Vooral het feit dat er snel en adequaat wordt gehandeld en dat ik alles netjes realtime kan zien wat er per klant gebeurd in mijn online account. Ik zal het al mijn zaken relaties aanraden.

Jeroen Last

Enkele vorderingen laten verzorgen door Credifin m.b.t. achterstallige betalingen van clienten.

Verf en Behangwereld Alkmaar

Zeer toegankelijk bedrijf. Zet goede druk op de crediteur en heeft voor ons regelmatig voor betaling van onze facturen gezorgd.

S-Team BV

Kort en krachtig, veel gemak voor ons.

De mensen achter Credifin zijn accuraat, vriendelijk en bijzonder doeltreffend. Steeds als ik ze benader, weten ze op de juiste manier mijn zaken te behartigen en dat doen ze inmiddels al vele jaren.

I.T.C Emmen

Zeer behulpzaam, meedenkend en concreet uitvoerend. Duidelijk inzicht in je dossier via de site. Voor het eerst een ervaring met een wanbetaler en mocht het nog eens voorkomen dan zou ik ZEKER weer... Zeer behulpzaam, meedenkend en concreet uitvoerend. Duidelijk inzicht in je dossier via de site. Voor het eerst een ervaring met een wanbetaler en mocht het nog eens voorkomen dan zou ik ZEKER weer Credifin raadplegen.