123-webhost

Reeds sinds 2005 onze vaste incasso-partner, nog steeds naar volle tevredenheid.

Huba

Onze eerste ervaring met dit bedrijf is als zeer plezierid en positief geweest.

YesGifts.nl

Na het indienen van een dossier wordt er direct actie ondernomen.

Peter Felis

Vriendelijke en deskundige mensen.

Eenvoudig om e.e.a. aan over te dragen via de website.
Zo is een lastig probleem voor een kleine organisatie door Credifin makkelijk opgelost.

de Boer

Zeer prettig contact gehad en er wordt zeer alert op alles gereageerd.

Prima service en door de overtuigende vastberadenheid van de heer Lokin niet te snel opgegeven wat uiteindelijk resulteerde in de betaling van betreffende cliënt. Credifin zeker een aanrader als... Prima service en door de overtuigende vastberadenheid van de heer Lokin niet te snel opgegeven wat uiteindelijk resulteerde in de betaling van betreffende cliënt. Credifin zeker een aanrader als intermediar in geval van wanbetaling!

Credifin is de oplossing voor de eenmanszaak bij wanbetalers! Ik heb al een aantal keren gebruik gemaakt van hun dienstverlening en ben zeer tevreden over hun aanpak en werkwijze. Tot op heden heeft... Credifin is de oplossing voor de eenmanszaak bij wanbetalers! Ik heb al een aantal keren gebruik gemaakt van hun dienstverlening en ben zeer tevreden over hun aanpak en werkwijze. Tot op heden heeft dit bedrijf in alle gevallen ervoor kunnen zorgen dat ik mijn geld gekregen heb van mijn cliënten met betalingsachterstanden. Zelf hoefde ik niets te doen! Het invoeren van het dossier is voldoende. Daarna is het simpelweg afwachten tot de betaling overgemaakt wordt. Echt helemaal top!

Bedrijf in zakelijke dienstverlening

Professioneel, doelgericht. Persoonlijk contact waar nodig. Elke stap in het proces is zeer makkelijk te volgen via de persoonlijke login. Zeer tevreden.

Zeer positief