Noordpool Airconditioning

Wij doen al jaren naar volle tevredenheid zaken met Credifin.

Bart

Snelle en correcte afhandeling. Vriendelijke medewerkers en houden de klant goed op de hoogte van de vorderingen.

E. Roelofs

Direct oppakken van opdracht, snel actie en doelgericht

Goede afwikkeling van ons eerste dossier

Credifin is het meest vriendelijke bedrijf voor de (kleine) zelfstandige ondernemer. De kosten voor hun diensten worden doorberekend aan de debiteur. Zij werken effectief en snel en zelf heb ik er... Credifin is het meest vriendelijke bedrijf voor de (kleine) zelfstandige ondernemer. De kosten voor hun diensten worden doorberekend aan de debiteur. Zij werken effectief en snel en zelf heb ik er haast geen werk aan. Ik ben als klant zeer tevreden!

Psychologie-Inside

Het bedrijf is betrouwbaar, doet wat het belooft en is helder in de communicatie.

Hispavoedsel

Simpelweg geweldig. Ik hoefde niets te doen anders dat de gegevens te verstrekken. In 3 maanden hadden ze het geld binnen.

De aangeleverde openstaande posten worden altijd direct opgepakt zonder een dag vertraging. Ze volgen de gemaakte afspraken precies en houden het proces goed in de gaten tot het einde aan toe. Ik... De aangeleverde openstaande posten worden altijd direct opgepakt zonder een dag vertraging. Ze volgen de gemaakte afspraken precies en houden het proces goed in de gaten tot het einde aan toe. Ik hoef er niet meer naar om te kijken omdat ik weet dat het in goede handen is. Indien iets niet loopt zoals verwacht dan is er gelijk contact om samen te overleggen. Ik vind het een fijne en professionele manier van samenwerken.

Technical Outsource Solutions b.v.

Prettige samenwerking, fijne communicatie.

We hebben ons geld binnen en het proces, de stappen en werkwijze van CrediFin zijn zeer overzichtelijk. Dus een aanrader.