LaManagement

Een efficiente en doortastende aanpak; uitmuntende informatie voorziening naar de opdrachtgever.

Judith Voogt

Zeer positief! Heldere communicatie, goed bereikbaar en namen goed initiatief in mijn rechtzaak. Fijn om het zo uit handen te kunnen geven!

Goed contact. Mooie oplossing voor de openstaande facturen. Kennelijk is men toch meer onder de indruk als men een mail krijgt van een instantie als Credifin. Ook oude debiteuren die ik zelf al... Goed contact. Mooie oplossing voor de openstaande facturen. Kennelijk is men toch meer onder de indruk als men een mail krijgt van een instantie als Credifin. Ook oude debiteuren die ik zelf al afgeschreven had worden toch nog binnengehaald.

Kim Kogan

I am satisfied with Credifin work on my behalf. I reported my problem to them, they immediately took action. Within a relatively short time they informed me of a re-payment schedule. Even though I... I am satisfied with Credifin work on my behalf. I reported my problem to them, they immediately took action. Within a relatively short time they informed me of a re-payment schedule. Even though I had to wait a few month for my money, I am glad that they succeded in getting it back for me! I woulod gladly recommend them to anyone who did not get paid by their employer.

-Duidelijke website om de gegevens te downloaden
-Persoonlijk contact is duidelijk wanneer er vragen zijn van beide kanten.
-Up-to-date gegevens op de website welke acties zijn...
-Duidelijke website om de gegevens te downloaden
-Persoonlijk contact is duidelijk wanneer er vragen zijn van beide kanten.
-Up-to-date gegevens op de website welke acties zijn genomen.
-Nette afrekening wanneer de incasso afgerond is.

Snelle service.
Website spreekt voor zich dus snel ingevuld.
Dossier binnen no time afgehandeld naar volle tevredenheid.

Goede duidelijke communicatie. Daadkrachtig.

Jobs Square

Jobs Square heeft positieve ervaringen in het werken met Credifin.

Sandy Cun Adm Dienstverlening

Prima, vlotte afhandeling