We hebben ons geld binnen en het proces, de stappen en werkwijze van CrediFin zijn zeer overzichtelijk. Dus een aanrader.

Slijperij teeuwen b.v.

Super snel, correct en makkelijk dat zijn de sleutelwoorden die ik er graag aan wil geven.

BOUWTACT

Snel en overzichtelijk geholpen.

DD stoffering

Zeer netjes en professioneel bedrijf. Ze zijn eerlijk en adviseren goed. Daarnaast werken snel en hoef je zelf niks te vragen. Ze storten ook meteen door zodra dit bij hun binnen is. Ik zou dit... Zeer netjes en professioneel bedrijf. Ze zijn eerlijk en adviseren goed. Daarnaast werken snel en hoef je zelf niks te vragen. Ze storten ook meteen door zodra dit bij hun binnen is. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Fijn bedrijf, betrouwbaar, correct en in staat om mijn incasso's op de juiste manier af te ronden

Fijne en gemakkelijk

Na maandenlang gesteggel met klant over de te betalen fakturen toch voor het eerst in ons bedrijfsleven gebruik gemaakt van dit incasso bureau. Het is door hen snel en adequaat afgehandeld. Via de... Na maandenlang gesteggel met klant over de te betalen fakturen toch voor het eerst in ons bedrijfsleven gebruik gemaakt van dit incasso bureau. Het is door hen snel en adequaat afgehandeld. Via de inlog kun je je eigen dossier volgen en zien welke stappen er zijn ondernomen. Zeer efficiënt.

Positief. Vlotte afhandeling.

Kinderkoffertjes.nl

Ik werk al een aantal jaren samen met Credifin en ben tevreden.

Goed en betrouwbaar incassobureau