Tot op heden bijna alle dossiers positief afgehandeld

Waar mijn ervaring was dat niet betalende debiteuren een incassobureau vaak met smoesjes "het bos" in stuurde omdat de incassomedewerker simpelweg niet gefocust was op de individuele zaak en de... Waar mijn ervaring was dat niet betalende debiteuren een incassobureau vaak met smoesjes "het bos" in stuurde omdat de incassomedewerker simpelweg niet gefocust was op de individuele zaak en de aangeleverde voorgeschiedenis zie ik bij Credifin juist wel de kunst om zich niets op de mouw te laten spelden. Op een accurate, inhoudelijke, vasthoudende en nette communicatiewijze behartigen zij onze belangen. Juist als je eerst zelf al een tijdje bezig bent geweest om een afnemer tot betalen te manen is het prettig als Credifin dat overneemt en zich daarbij bereid toont mee te denken en creatief te zijn met in vrijwel alle gevallen een succesvolle voldoening van de vordering.

kre sbehandelaar ervaring met andere incassobureaus vaak was dat de debiteur de beehandelaar vrij gemakkelijk het bos in stuurde omdat de

Cargo Care BV

Doen zich moeite om de incasso te innen en communicatie is duidelijk en helder.

Simpel in te zetten met bevredigende resultaten.

Persephone Mind-Body Therapie

Uistekend, volhardend, onder zeer lastige omstandigheden toch doorzetten en resultaat bereiken.

Het is ontzettend eenvoudig om een factuur aan te melden die niet betaald is. Het hele proces is erg inzichtelijk.

Zeer tevreden over de dienstverlening! Via de portal kun je stap voor stap bijhouden wat er gebeurt en wanneer er actie van mijn kant wordt verwacht of wanneer er iets te melden valt, ontvang ik... Zeer tevreden over de dienstverlening! Via de portal kun je stap voor stap bijhouden wat er gebeurt en wanneer er actie van mijn kant wordt verwacht of wanneer er iets te melden valt, ontvang ik keurig per mail de info.

Zonder gedoe mijn facturen betaald. Zelf meer dan een half jaar achteraan moeten jagen en daarna aan Credifin overgedragen. Geen gedoe, geen moeilijke vragen, heel laagdrempelig! Aanrader.

Temo InternetServices

Fijn contact, makkelijk aanmeldsyteem voor incasso, snelle reactie, 100% inzet om de vordering binnen te halen

Snel, accuraat, resultaatgericht. Gelukkig heb ik niet vaak een incasso specialist nodig maar alle keren dat het nodig was heb ik kosteloos iedere cent teruggekregen. Ik kan Credifin dan ook 100%... Snel, accuraat, resultaatgericht. Gelukkig heb ik niet vaak een incasso specialist nodig maar alle keren dat het nodig was heb ik kosteloos iedere cent teruggekregen. Ik kan Credifin dan ook 100% aanbevelen.