Zeer tevreden met de dienstverlening.

Inmiddels enkele keren gebruik gemaakt van de diensten van Credifin.
Tot op heden telkens met een goed eindresultaat, waarbij de openstaande vorderingen zijn voldaan.

Het digitaal kunnen volgen van de stappen in het incassoproces is handig.
Het digitaal kunnen volgen van de stappen in het incassoproces is handig.
Het bedrijf denkt mee in de juiste oplossing op het juiste moment en probeert je te behouden voor het maken van onnodige kosten.

Zeer professioneel, efficiënt, klantvriendelijk!

Almere Nieuws

Credifin Nederland zet zich voor clienten voor de volle honderd procent in om dossiers met een goed resultaat te kunnen afronden. Snelheid en professionaliteit zijj twee kenmerken die wij zeker bij... Credifin Nederland zet zich voor clienten voor de volle honderd procent in om dossiers met een goed resultaat te kunnen afronden. Snelheid en professionaliteit zijj twee kenmerken die wij zeker bij Credifin Nederland vinden passen.

the StitchVlaardingen

Voor een 2e keer dit bureau ingeschakeld. Evenals vorige keer bevredigend resultaat binnen korte tijd incl. persoonlijk op de hoogte gehouden worden door het bedrijf

FraVin International BV

Zeer nette behandeling en afhandeling van de opdrachten welke wij overdragen ter incasso

DKH Groothandel

Duidelijk en correct.

JPsTuningshop

Duidelijk, snel en gestructureerd. Altijd prettig contact en vriendelijke mensen.
Bij Credifin zetten ze zich altijd 200% in om openstaande facturen betaald te krijgen. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

HR-Trading Heino

Credifin heeft op een correcte en effectieve wijze onze vorderingen geïncasseerd.