Een incasso op een nette wijze afgewikkeld

Goede ervaring.
Lossen dingen goed op of komen met een andere oplossing wanneer ze het idee hebben dat er niet betaald gaat worden.

We hebben 2 keer oproep op Credifin Nederland gedaan en telkens werd ons dossier heel snel en suksesvol afgesloten door Dhr den Hollander. Indien nodig zullen we in de toekomst niet aarzelen met... We hebben 2 keer oproep op Credifin Nederland gedaan en telkens werd ons dossier heel snel en suksesvol afgesloten door Dhr den Hollander. Indien nodig zullen we in de toekomst niet aarzelen met Credifin Nederland opnieuw te werken.

ELisas

Snel makkelijk en geen omkijken naar, fijn om mee te werken.

MediaReps

Was mijn eerste ervaring met Credifin en deze was zeer positief.

Prima bedrijf. Zetten zich volledig in en hebben voor ons alle zaken naar volle tevredenheid weten af te handelen. Door middel van het inloggen in het systeem kan men exact de status van de zaken... Prima bedrijf. Zetten zich volledig in en hebben voor ons alle zaken naar volle tevredenheid weten af te handelen. Door middel van het inloggen in het systeem kan men exact de status van de zaken zien. Ik zou dit bedrijf zeer zeker aanbevelen.

Ik ben tevreden over de dienstverlening van Credifin, met name het traject richting de rechtbank. Wel had ik wat meer ondersteuning verwacht bij het geven van antwoorden naar de tegenpartij. Nu... Ik ben tevreden over de dienstverlening van Credifin, met name het traject richting de rechtbank. Wel had ik wat meer ondersteuning verwacht bij het geven van antwoorden naar de tegenpartij. Nu moesten wij zelf vaak de tekst aanleveren.

Ik ben erg tevreden met het resultaat en met de manier van werken. Toen ik belde over het feit dat ik een betaling had ontvangen vond ik de medewerker die ik toen sprak bekwaam en professioneel,... Ik ben erg tevreden met het resultaat en met de manier van werken. Toen ik belde over het feit dat ik een betaling had ontvangen vond ik de medewerker die ik toen sprak bekwaam en professioneel, maar wel enigszins onverschillig. Dat is dan ook mijn enige minpuntje.

Prettige ervaring met Credifin. Was mijn eerste keer dat ik een incasso heb moeten inschakelen. De medewerkers waren zo aardig mij eea toe te lichten zowel telefonisch als per mail. Ik had een zeer... Prettige ervaring met Credifin. Was mijn eerste keer dat ik een incasso heb moeten inschakelen. De medewerkers waren zo aardig mij eea toe te lichten zowel telefonisch als per mail. Ik had een zeer onwelwillende klant maar door de inspanningen van Credifin is hij toch uiteindelijk over de brug gekomen.

Steven

Top bedrijf, handelen alles snel en netjes af.