Marvis

Betrouwbaaar bedrijf, medewerkers met kennis van zaken, zeker een aanrader.

NoOh

Mooi systeem, werkt overzichtelijk, werken met de aangetekende mail, werkt zeer effectief, echte aanrader dit bedrijf.

ToPZorg Debbie

Prettige ervaring, zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar, bij vragen wordt er netjes uitleg gegeven

Mea Fysio BV

Zeer positief, goede communicatie, systeem is gebruikersvriendelijk zodat je snel de status van een dossier kunt inzien.

FAST Amsterdam

Credifin heeft mij geholpen om openstaande facturen te innen bij een onwillige klant. Doordat Credifin een betalingstermijn is overeengekomen met de wanbetaler duurde het vier maanden voordat alles... Credifin heeft mij geholpen om openstaande facturen te innen bij een onwillige klant. Doordat Credifin een betalingstermijn is overeengekomen met de wanbetaler duurde het vier maanden voordat alles betaald was en ik over het geld kon beschikken. Maar het wachten heeft geloond, vandaag kreeg ik bericht dat de wanbetaler eindelijk alles heeft betaald. Nu is het wachten op de uitbetaling aan mij door Credifin, maar ik weet zeker dat dat netjes zal gebeuren.

Vve

Top bedrijf, goeie scores en zeer vriendelijk personeel. Zeer transparant en overzichtelijk systeem.

Fijn bedrijf, aardige medewerkers, hebben veel kennis van zaken, inzicht in mijn dossier is prima. Heb pas 1 x gebruik van ze gemaakt, ga in de toekomst zeker weer met ze in zee. Echte aanrader.

Mondzorg M

Top bedrijf, zeer veel inzet van de medewerkers, incasseren bijna alles, echt een aanrader

Lex

Fijn bedrijf, meerdere telefoontjes gepleegd en altijd netjes te woord gestaan.

Vitality4Animals

Goede ervaring met dit bedrijf. Netjes afgehandeld. Goed resultaat. Transparante communicatie.