Henk de Vree / Plaza Productions b.v.

Al heel wat jaren en inmiddels ook heel wat dossiers verder, blijven de ervaringen onverminderd goed. Een regelrechte aanrader!

Johannes Advies

Betrouwbaar bedrijf voor incassodiensten, makkelijk indienen, goed overzicht van mijn dossiers, snelle respons op vragen, erg tevreden.

Klein Hekkelder BV

Zeer correct en adequaat.

Kwint

Betrouwbare partij voor goede incasso, erg tevreden. Veel kennis in huis.

Van Schoot

Betrouwbare partner voor incasso, overzichtelijk systeem, makkelijk indienen en hele vriendelijke medewerker. Zeker een aanrader.

P.A.M. van Weert BV

Zeer correct afgehandeld.

WebHare B.V.

Fantastisch. Geen makkelijke opdrachten en de volhardendheid wint het. Alles stipt te volgen; ideaal.

The Greek

Een aanrader, communiceren netjes naar mijn debiteuren, systeem is zeer inzichtelijk, je kan het traject goed volgen, lukt het niet om te incasseren krijg je altijd een eerlijk advies, geen... Een aanrader, communiceren netjes naar mijn debiteuren, systeem is zeer inzichtelijk, je kan het traject goed volgen, lukt het niet om te incasseren krijg je altijd een eerlijk advies, geen verborgen kosten, innen ze niets sluiten ze de zaak ook echt kosteloos.

Amsterdamse Kliniek voor Cosm. Thk. en Impl. BV

Makkelijke site voor het indienen van de vordering. Je wordt via de site op de hoogte gehouden welke acties zijn ondernomen. Veel vorderingen al dankzij Credifin mogen ontvangen!

Eline Van Bloemendaal

Super op deze manier. Geen omkijken meer naar gehad. Moest even op mn geld wachten en werd tussendoor niet echt op de hoogte gehouden maar vind dit niet perse een nadeel.