GPS

Fijn bedrijf, altijd goed bereikbaar en behulpzaam, makkelijk systeem, altijd de zelfde dag worden de facturen in behandeling genomen, aanrader

Auto Sliedrecht

Fijn bedrijf, top service en een goed resultaat

van Dijk Grafisch Vormgeving

Bedankt, meteen een goed resultaat

Richard

STICHTING DIERENAMBULANCE BRABANT

Administratiekantoor de Jong

Top bedrijf, kundig en zeer ervaren. Alles is ook geïncasseerd op basis van No Cure No Pay incasso, doen wat ze zeggen. Aanrader

Breit Projects

Top bedrijf!

Studio Rodenhuis

Dikke aanrader! Heel erg goed geholpen! Ondanks dat het een relatief kleine factuur was, zijn ze er net zo mee omgegaan als wanneer het een grote was geweest. Ik ben zo blij dat ik hen in heb... Dikke aanrader! Heel erg goed geholpen! Ondanks dat het een relatief kleine factuur was, zijn ze er net zo mee omgegaan als wanneer het een grote was geweest. Ik ben zo blij dat ik hen in heb geschakeld. Je voelt je (onterecht) toch rot dat je zo'n stap moet zetten, zelfs al was het mijn debiteur die niet oké bezig was. Maar ze hebben van begin tot eind achter mij gestaan en het voor elkaar gekregen dat mijn debiteur heeft betaald. Zeer tevreden over hun werk. En hoewel ik hoop dat een situatie als deze niet meer voorkomt... klop ik zeker weer bij ze aan als het wel nodig is.

Mathlau BV

Een prettig bedrijf dat duidelijk aangeeft wat de status van de voortgang.

MDB

Wederom heel professioneel!

Goede service en resultaten!