Monika Petersen

Aanrader

Snelle levering, goede prijs

Karin Cok

Prima eerste ervaring

Snelle levering, mooi product.

Bmc Hagenbeek

Hele goede service,top!!

Persoonlijk contact heel prettig!

luc kue

Mijn eerste aankoop bij dit bedrijf

goede prijs, snelle correcte levering

Jolande De Jong

Heel goed

Gebeld worden omdat levering vertraagd was

Johannes Rwazo

Snelle reactie naar de klant.
Snelle reactie naar de klant.
Alleen bij installatie wordt 1x knel kruis stuk mee geleverd in een maat. Maar niet allen leidingen hetzelfde zijn. Dus krijngen de klant een uitdaging wanneer de maten anders zijn. Het is beter 2 verschillende maten leven.

Snelle levering en voldoende informatie betreffende installatie.

Richard

Zocht een mengventiel voor mijn Selsiuz kraan, zodat ik ook gelijk warm water heb ipv dat ik moet wachten voordat het vanaf de boiler komt (30 sec). Op zo 29 maart besteld in de avond, 31 maart... Zocht een mengventiel voor mijn Selsiuz kraan, zodat ik ook gelijk warm water heb ipv dat ik moet wachten voordat het vanaf de boiler komt (30 sec). Op zo 29 maart besteld in de avond, 31 maart bezorgd. Werd prima op de hoogte gehouden van de bestelling en verzending.

Snelle verzending/goede prijs-kwaliteit

W. de Jong

Geweldige service!

Kraan lekte 3 jaar na aankoop. Frederic heeft razendsnel contact opgenomen met producent. Vervangende onderdelen volgende dag in huis. Fantastische klantenservice!

Ger van de Wiel

Precies zoals het hoort!

Veel voorradig, snelle levering, kennis van zaken!

Mieke Benschop

Uitstekend

Snelle levering, maar vooral scherp geprijsd.