anita kreemers

Heel prettig

zeer vriendelijk geholpen

Marion Van der Tas

Dit is de eerste keer dat ik iets bij CreateMyOwn.nl heb besteld, ik ben tevreden.

Na de bestelling werd het product de volgende dag al bezorgd en werd ik hierover uitgebreid geïnformeerd.

Luc De Munck

Correcte en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Merle

Echt superservice! Ik had moeite de goede kleur spoelbak bij mijn kraan te vinden en ze hebben me echt onwijs goed geholpen. Vriendelijk, snel, en ze gaan echt de extra mile om de klant tevreden te... Echt superservice! Ik had moeite de goede kleur spoelbak bij mijn kraan te vinden en ze hebben me echt onwijs goed geholpen. Vriendelijk, snel, en ze gaan echt de extra mile om de klant tevreden te stellen. Dank CreateMyOwn!

Service en contact

Katja van der Vorst

Goede klantenservice, fijn contact met Frederic gehad. Problemen alleen met jullie pakketservice KPN. Beloofd dat het pakket di geleverd zou worden. Is uiteindelijk VRIJDAG pas geworden..... Goede klantenservice, fijn contact met Frederic gehad. Problemen alleen met jullie pakketservice KPN. Beloofd dat het pakket di geleverd zou worden. Is uiteindelijk VRIJDAG pas geworden.....

Ik kan verder nog niets vertellen over het aangekochte product omdat dit pas in December geïnstalleerd zal gaan worden.

Telefonisch contact

Cees Hoek

Probleemloos

Scherpe prijs, snelle levering

R.A. Van Oosten

Prima levering in korte tijd

en een goed product

Louise Bos

Snelle bezorging, goede service

Ik werd meteen goed geholpen

Patricia

Ik ben heel tevreden over persoonlijk telefonisch contact, de duidelijke site en prima product

Snelle levering, vriendelijk personeel

pieter van Baalen