Roel Stuurwold

De kraan nergens zo goedkoop gevonden en de reviews gaven de doorslag

Snelle verzending en heldere communicatie daarover

Henri Pollaerts

Snel en correct geleverd

snelle correcte levering

Ostar Toonen

Goede service, bereikbaarheid, snelheid v levering

Bereikbaar, concreet en prijs/kwaliteit verhouding

Ernst Vlasblom

Alleen maar positief

Snelle antwoorden en uitstekende service

Jaap Hazelaar

Zeer goed

duidelijke site

Ferdi Kornelis

Naar aanleiding van onze kapotte Quooker een nieuwe 3 in 1 kraan van Selsiuz op de website uitgezocht. Voor de zekerheid telefonisch contact gehad om er zeker van te zijn dat de juiste spullen... Naar aanleiding van onze kapotte Quooker een nieuwe 3 in 1 kraan van Selsiuz op de website uitgezocht. Voor de zekerheid telefonisch contact gehad om er zeker van te zijn dat de juiste spullen werden besteld, ik werd zeer netjes te woord gestaan en goed geholpen. Na de bestelling geplaatst te hebben waren de spullen snel geleverd en op een goede manier verpakt. Er werd telefonisch contact met ons op genomen om te informeren of alles juist geleverd was. De installatie service heeft zeer net werk geleverd en alles is super netjes gemonteerd en uitgelegd en alles oude materialen werden keurig mee genomen. De volgende dag worden we nogmaals gebeld of alles naar tevredenheid geïnstalleerd en verlopen is. Echt een top-service .

Zeer nette en correcte service.

Bart Bouwmeester

Snelle en goed verpakte bezorging en volledig conform de opdracht

nauwkeurigheid en prijs

Sylvia

Prima bedrijf. Belt tenminste heel netjes meteen op als het bestelde ietsje langer duurt door aanleveringsproblemen.

Communicatie, goede levering.

Thijs

Producten snel geleverd en goede prijzen

Snelle levering en goede prijs

Gerda Hawinkels

Heel goed