AV

Prima ervaring

Super snelle levering. Communicatie prima!

Bart Munnichs

Snelle service erg vriendelijk

Snelle reactie en houden zich aan de afspraak

Marjon

Duidelijke site, supersnelle levering

Dick Wieleman

Prima website met snelle zoekfunctie

Toevoeging van artikelen die ook mogelijk interessant zijn

Rob

Overzichtelijke website.

Particulier, Schot

Een mailtje voor retourzending niet ontvangen. Hier door een revieuw met het cijfer 8 gegeven ipv een 10. Na het lezen van mijn revieuw werd er door CreateMyOwn direct telefonisch contact met mij... Een mailtje voor retourzending niet ontvangen. Hier door een revieuw met het cijfer 8 gegeven ipv een 10. Na het lezen van mijn revieuw werd er door CreateMyOwn direct telefonisch contact met mij opgenomen om het probleem recht te zetten. Hier ben ik heel blij mee, hierdoor is het probleem direct opgelost en hoeft er niet eindeloos gemaild te worden.

Direct telefonisch contact en het probleem is opgelost. Super

hans meerveld

Mooie site met mooie producten, de service is uitstekend.

Service

A.J.F. Punt

Op een beurs kennis gemaakt met de heer Steijaert. Een uiterst vriendelijk en sympathieke man, hulpvaardig en actief meedenkend.
Na installatie Selziuz kwam dhr Steijaert er zelf op om de ketel...
Na installatie Selziuz kwam dhr Steijaert er zelf op om de ketel te wisselen voor een Inventum vanwege risico kalkaanslag. Heel attent.
Eind vorig jaar contact gehad over de heet waterkraan die niet goed functioneerde. Keurig en snel binnen garantie verholpen.
Recent weer gesproken over een gesprongen slang. Dhr Steijaert wederom actief en adequaat helpend. Zeer plezierig.

Sympathie, inzet en attentheid en doelgericht verhelpend. Neemt verantwoordelijkheid voor klachten en denkt en handelt mee in goede afwikkeling.

Hilko Hoogewerf

Goede bereikbaarheid mooie site

Prijs kwaliteit

ATuncer

Top bedrijf

Prima telefonisch advies en snelle levering