Zus Verhoeven

Vlotte levering

Trijn Petter

Snelle en correcte levering

Milou vSH

Snelle en nette levering.

MAR

Fijne klantenservice, snelle levering en goede prijskwaliteit verhouding

Marisca Schoenmaker

Heel goed, super service

Vera Pronk-Kroon

Voor het eerst iets gekocht om te bouwen, wilde ik al zo lang. En is me niks tegen gevallen. Sterker nog ben bijna jarig en heb mensen de site gedeeld misschien krijg ik nog meer.šŸ¤­

K Wijdemans

Helemaal goed. Maar ligt ook bij de action in de winkel en dan goedkoper 5 euro. Dus eerst daar kijken voor je het online koopt.

Reactie Crafts & Co:

Goedemorgen Karan,
bedankt voor je reactie, fijn te horen dat je tevreden bent met onze producten!
Goedemorgen Karan,
bedankt voor je reactie, fijn te horen dat je tevreden bent met onze producten!
Het kan inderdaad voorkomen dat we een soortgelijke product bij de Action hebben liggen voor een andere prijs dan de website, dit aangezien Action soms grotere getallen inkoopt. Het gaat hier vaak om een soortgelijk product, haast nooit precies dezelfde maar het kan zijn dat dit inderdaad soms voorkomt.
Mocht je in dit geval jouw bestelde item willen retourneren omdat je het bij de Action hebt gevonden mag dit natuurlijk als deze nog nieuw in de doos zit zonder problemen. In dat geval zien we je mail naar info@craftsandco.eu graag tegemoet met je bestelnummer en een korte omschrijving van de reden voor retour.
Als je verder nog vragen hebt, horen we dit ook graag. Voor nu nog een fijne zonnige dag gewenst!
Groeten, Isabella - Crafts & Co

Grietje Draaisma-Douma