Winni kippersluis

Super goede service

Marleen van Gennep

Fijn hoor goed geregeld als je iets terugstuurt

Duidelijke website, wist meteen waar ik alles kon vinden, snelle bezorging en alles was gewoon positief

Nelly Esdonk

Mooie artikelen en fijne beschrijvingen om de mini huisjes te maken

Jolanda Kroonenberg

Netjes optijd de spullen gehad

Ger Thoonen

Leuk project. Montagebeschrijving summier. Kan niet verder want 4x A24 niet in mal.

Reactie Crafts & Co:

Goedemiddag Ger,
Goedemiddag Ger,
Bedankt voor je feedback. Wat jammer dat je een pakket van ons hebt gehad wat niet compleet is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben een klantenservice e-mailadres waar we je kunnen helpen met het oplossen van dit soort problemen. Heb je daar al een bericht naartoe gestuurd? Zo niet; wil je dan een bericht sturen naar customerservice@craftsandco.eu? Dan kijken we graag met je mee naar een passende oplossing! We hopen van je te horen en wensen je voor nu een fijne dag toe. - Met vriendelijke groet, Team Crafts & Co

Saskia van Bruggen

Overzichtelijke website snelle verzending

Valérie Jerez

Bonjour, très bonne expérience pas dessus avec cette entreprise.

Afra van ophem

Niet zo best,wat wij besteld hadden tot 2 keer toe het zelfde geleverd,1 pakket terug gestuurd en nog steeds niets gehoord ,of geld terug of het goede bestelde pakket gekregen

Reactie Crafts & Co:

Hey Afra,
Hey Afra,
Bedankt voor je feedback. We zien echter dat we je op 01-07-2024 een kosteloos retourlabel hebben gestuurd voor je bestelling. We vinden het heel belangrijk om problemen snel op te lossen en hebben naar ons weten ook juist en tijdig gehandeld. Je krijgt van ons je aankoopbedrag netjes gecrediteerd en dit is ook door ons naar jou gecommuniceerd 3 dagen geleden. We vragen ons daarom af waarom je ons deze review hebt gegeven en verzoeken je om je review te herzien. We horen het graag van je als er nog onduidelijkheden bestaan en helpen je nog steeds graag verder. - Met vriendelijke groet, Team Crafts & Co